شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : 5004
جانشين سابق نمايندگی ولی فقيه در سپاه:

درد مردم فقر، فساد، تبعيض و بی عدالتی است

قم نيوز : قم نیوز: جانشين سابق نمايندگی ولی فقيه در سپاه با اشاره به تلاش دشمنان براي كمرنگ كردن حضور مردم در انتخابات، بر حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تاكيد كرد و گفت: هر برگه رای كه در صندوق‌ها می افتد چونان تيری است كه به چشم دشمنان خواهد نشست.
درد مردم فقر، فساد، تبعيض و بی عدالتی است
به گزارش قم نیوز، جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پنج شنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد آل یاسین منطقه ۳۰ متری كلهری قم، سیدحسن مدرس را بهترین ملاك برای انتخاب نماینده مجلس دانست و اظهار داشت: شهید مدرس در برابر ظلم هیچگاه سرخم فرود نیاورد و مال دنیا نتوانست او را از راهی كه برگزیده تطمیع كند.

وی با بیان اینكه كسی كه می‌خواهد از مردم دفاع كند باید جیبش بسته باشد، خاطرنشان كرد: كسی كه جیبش باز است نقطه ضعف دارد و كسی كه زبانش بسته است حتما بهانه‌ای پشت این كارش دارد بنابر این اگر كسی جیبش را بست می‌تواند زبانش را باز كند.

ذوالنوری تصریح كرد: اگر در جریان فتنه كسی موضع شفافی نمی‌گیرد یا با فقدان بصیرت مواجه است یا یا ارتباطات پشت پرده‌ای وجود دارد كه صریحا موضع نمی‌گیرد.

وی با تاكید بر اینكه ولی نباید تنها بماند، ابراز داشت: چرا برخی خواص در فریاد‌های "این عمار" مقام معظم رهبری مواضع خود را شفاف بیان نكردند و دچار لغزش شدند.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینكه كسانی كه اطراف كاندیداها جمع می‌شوند بی‌دلیل خرج نمی‌كنند، یادآور شد: در روزهای آینده كم كم در كشور مردم منظره‌های تلخی را از تبلیغات میلیاردی برخی از كاندیداها خواهند دید.

وی تاكید كرد:‌ تبلیغات میلیاردی و ساخت فیلم تبلیغاتی ۲۰۰ میلیونی توسط برخی ازكاندیداها به چه منظور انجام می‌گیرد، در حالی كه یك نماینده در طول ۴ سال نمایندگی در مجلس تنها ۹۶ میلیون تومان حقوق می‌گیرد.

حجت‌الاسلام ذوالنوری یادآور شد: یكی از ملاك‌های شناخت كاندیداهای اصلح خرج‌ها و هزینه‌هایی است كه انجام می‌دهد و كسانی است كه اطراف او جمع می‌شوند.

وی شجاعت را یكی از ویژگی‌های نماینده ذكر كرد و گفت: نماینده مجلس باید نترس باشد تا اگر دشمن تشری زد مرعوب نشود و اگر هم لبخندی زد مجذوب او نشود.

كاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تدین را از دیگر ویژگی‌های نماینده مجلس برشمرد و خاطرنشان كرد: اگر نماینده از خدا نترسد از مردم هم نمی‌ترسد.

وی تبعیت از رهبری و ولایت مداری را از ویژگی‌های مهم نماینده مجلس برشمرد و گفت: ولایت پذیری به معنای واقعی زمانی است كه اگر مقام معظم رهبری كه نائب امام زمان است چیزی فرمود كه ۱۸۰ درجه با نظر من مخالف است، نظر خودم را زیر پا له كنم و با طیب خاطر، رضایت و به قصد عبادت نظر رهبری را بپذیرم.

حجت‌الاسلام ذوالنوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینكه وجود و بقاء نظام دینی كه مردم هزینه‌های آن را دادند باعث شد این نظام الگوی زنده و نصب العین مردم دنیا قرار بگیرد، خاطرنشان كرد: امروز شاهد سقوط دیكتاتورها و محكم‌تر و سنگین‌تر شدن پایه‌های جمهوری اسلامی در منطقه هستیم.

وی تصریح كرد: ‌امروز هم‌افزایی، همسویی و هماهنگی بین كشور‌های اسلامی و جمهوری اسلامی افزایش پیدا كرده و دایره تنفس آمریكا و اسراییل در منطقه تنگ‌تر و خطر آنها از ما دورتر می‌شود.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینكه اگر كسی تریبون مجلس به دستش آمد باید با بصیرت توطئه‌های دشمن را تشخص بدهد، اظهار داشت: نماینده مجلس باید رگه‌های انحراف، التقاط، براندازی و دست‌های ناپاك را شناسایی و در فتنه و حوادث با بصیرت رفتار كند زیرا نگاه مردم به خواص است.

وی با بیان اینكه نگاه مردم به خواص و آدم‌های پیشتاز است، ابراز داشت: سكوت خواص هیچ اثری هم كه در فتنه ۸۸ نداشته باشد حداقل كاری كه كرد، كاشتن بذر تردید و شك در دل برخی از مردم بود.

حجت‌الاسلام ذوالنوری از قم به عنوان حرم اهل بیت و پایتخت انقلاب اسلامی یاد كرد و بر آبادانی، پیشرفت و توسعه قم تاكید كرد و گفت: نگاه دنیا به قم است می‌خواهد ببیند اسلامی كه ادعای آباد كردن دین و دنیای مردم را دارد چگونه توانسته بین دین و دنیا را جمع كند.

وی بر مشاركت حداكثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاكید كرد و خاطرنشان كرد: امروز دنیا تلاش می‌كند كه بگوید جمهوری اسلامی و نظام دینی ایران پشتوانه مردم ندارد و از مقبولیتش كاسته شده است به همین دلیل هر برگه رای كه در صندوق‌ها می‌افتد چونان تیری است كه به چشم دشمنان خواهد نشست.

كاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، انقلاب اسلامی ایران را ریشه در خون ۲۳۰ هزار شهید دانست و ابراز داشت: این شهدا برای پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌ها، خون خود را نثار كردند.

وی با بیان اینكه سن ۸۴ درصد شهدا زیر ۳۰ سال است، افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته به طور میانگین در وصیت‌نامه هر شهید چهار بار نام مبارك ائمه(ع) و القاب آنها آمده است؛ اینها باورهای مردم است كه تا پای جان بر روی آن ایستادگی كردند.

حجت‌الاسلام ذوالنوری تاكید كرد: مردم ما هیچ‌گاه از كمبود ننالیده‌اند بلكه درد مردم فقر، فساد، تبعیض و بی‌عدالتی است همان مواردی كه مقام معظم رهبری بر روی آن تاكید كرده‌اند.

وی با بیان اینكه خدماتی كه در كشور انجام شده دنیا را متحیر كرده است،‌ خاطرنشان كرد: گاهی به خاطر برخی بی‌عدالتی‌ها و تبعیض‌ها ذائقه مردم تلخ می‌شود و این آسیب به نظام دینی و خطای بسیار بزرگی است.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینكه تحریم اقتصادی، حمله نظامی و... مردم را از پای درنمی‌آورد و به نظام آسیب نمی‌زند، تاكید كرد: آن چیزی كه از درون، نظام را آسیب می‌زند فقر و فساد و تبعیض و بی عدالتی است كه ارزش‌ها و اصول ما را از بین می‌برد، مردم را از نظام جدا می‌كند و بساط تاثیرگذاری تبلیغ دشمن را فراهم می‌كند.

وی تصریح كرد: كسی جیبش باز و وام‌دار دیگران است و به كانون‌های ثروت و قدرت متصل است دغدغه‌اش نمی تواند دغدغه توده‌های مردم باشد.

ذوالنوری در پایان بر انتخاب اصلح تاكید كرد و با بیان اینكه امروز رسالت سنگینی بر عهده ما است، خاطرنشان كرد: باید به حول و قوه الهی امانت را به دست كسانی بسپاریم كه نسبت به آن‌ها حجت شرعی داشته باشیم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.wnmk49nwy5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما