يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 50066
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور در هیأت‌ فوتبال استان قم انجام شد

امضای قرارداد 8 بازیکن با آتلیه‌طهران قم / غیاثی سرمربی ماند

قم نيوز : قم نیوز: اعضای کادر فنی و تعدادی از بازیکنان تیم فوتسال آتلیه‌طهران با حضور در هیأت‌ فوتبال استان قم قرارداد خود را با این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ثبت کردند.
امضای قرارداد 8 بازیکن با آتلیه‌طهران قم / غیاثی سرمربی ماند
به گزارش قم نیوز، استارت دیدارهای فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز سه‌شنبه هفته جاری ششم تیر ماه در حالی زده می‌شود که در آخرین روز مهلت تیم‌ها برای اعلام آمادگی حضور در لیگ جدید، وضعیت تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم سرانجام مشخص شد.

این تیم که در سال 1393 در لیگ دسته دوم فوتسال باشگا‌ه‌های کشور حضور داشت و در سال‌های 1394 و 1395 نیز نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال ایران بود، سرانجام با کسب مقام نایب‌قهرمانی بازی‌های فصل 96 – 1396 لیگ دسته اول، مجوز صعود به لیگ برتر را کسب کرد.

نماینده فوتسال قم که با تحمل سختی‌های فراوان مجوز صعود به لیگ برتر را به دست آورده، به دلیل مشکلات مالی روزهای سختی را بعد از این صعود تجربه کرد و سرانجام با متحمل مشکلات فراوان حضور خود را در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قطعی کرد.

در آخرین روز مهلت تیم‌ها برای اعلام آمادگی حضور در لیگ نوزدهم، سیدوحید غیاثی که در لیگ دسته اول فوتسال هدایت این تیم را بر عهده داشت و نماینده قم را تا صعود به لیگ برتر همراهی کرد، از سوی مسوولان باشگاه آتلیه‌طهران قم در مسوولیت سرمربیگری این تیم باقی ماند، ضمن اینکه علی مسعودی یکی از افراد پرتلاش و زحمت‌کش تیم آتلیه‌طهران همچنان سرپرست این تیم است.

اما برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، هشت بازیکن مورد نظر کادر فنی تیم آتلیه‌طهران قم با حضور در ساختمان هیأت‌ فوتبال این استان در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، قرارداد خود را با تیم آتلیه‌طهران به ثبت رساندند.

با نظر کادر فنی این تیم امسال محمد دهقان سنگربان فصل گذشته این تیم و سابق تیم‌های ارم‌کیش قم، صبای قم، ماهان‌تندیس و منصوری قرچک و همچنین عضویت در تیم ملی فوتسال امید ایران، بار دیگر به عنوان دروازه‌بان در فوتسال آتلیه‌طهران حضور خواهد داشت.

این در حالی است که روح‌الله ایثاری بازیکن و گلزن سابق همین تیم آتلیه‌طهران قم که فصل قبل در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای تیم یاسین‌پیشرو قم بازی می‌کرد به همراه هاشم فرج‌زاده بازیکن با تجربه سابق یاسین‌پیشرو با فوتسال تیم آتلیه‌طهران قم قرارداد بستند.

همچنین سعید قلندری، مهدی فتحی، محسن بخشی، علی ابراهیم‌بیگی و سیدعلی حسینی دیگر نفراتی هستند که در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عضو تیم آتلیه‌طهران قم خواهند بود، ضمن اینکه هنوز جای خالی‌های زیادی در لیست تیم آتلیه‌طهران وجود دارد که باید توسط سرمربی این تیم یعنی سیدوحید غیاثی کامل شود.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcg3z9n.ak9z34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما