سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 50123
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم خبر داد

میزبانی قم از 5 رویداد مهم تنیس روی‌میز ایران در سال 96

قم نيوز : قم نيوز: رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم گفت: این هیأت‌ بر اساس تقویم فدراسیون پینگ‌پنگ در سال 1396، میزبانی پنج رویداد مهم کشوری این رشته را انجام می‌دهد.
میزبانی قم از 5 رویداد مهم تنیس روی‌میز ایران در سال 96
میزبانی قم از 5 رویداد مهم تنیس روی‌میز ایران در سال 96
به گزارش قم نيوز، محمد عموئیان امروز، اظهار کرد: بر اساس تقویم سال 1396 فدراسیون تنیس روی‌میز، رویدادهای مهم کشوری این رشته بعد از ماه مبارک رمضان و از 26 تیر ماه با برگزاری مرحله نخست جشنواره هوپس ایران به میزبانی هیأت‌ پینگ پنگ استان اصفهان رسما آغاز می‌شود و قم نیز چند میزبانی مهم را بر عهده گرفته است.

وی ادامه داد: در حالی که استان‌های اصفهان، قزوین، یزد، کرمانشاه، کردستان، قم، مرکزی، گلستان، آذربایجان شرقی و فارس در کنار تهران میزبانی‌های مهم سال جاری مسابقات کشوری، لیگ و تورنمنت‌های تنیس روی‌میز ایران را بر عهده گرفته‌اند، قم در تقویم فدراسیون دارای سه میزبانی در بخش آقایان است.

رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم افزود: بر این اساس نخستین میزبانی هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم از رقابت‌های کشوری سال 1396 در نیمه دوم سال جاری و در آبان ماه با پذیرایی از دومین مرحله رقابت‌های تور ایرانی رده سنی جوانان انجام خواهد پذیرفت، مسابقاتی که در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می‌شود.

وی یاد آور شد: این در حالی است که نخستین مرحله رقابت‌های تور ایرانی تنیس روی‌میز در رده سنی جوانان، همزمان با پیکارهای رده سنی نوجوانان این تور روزهای 24 تا 27 مرداد ماه سال جاری به میزبانی هیأت‌ پینگ پنگ استان یزد بین چهره‌های شاخص این رشته به انجام خواهد رسید.

عموئیان بیان کرد: با توجه به شرایط سنی در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز، تنها متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1378 به بعد امکان حضور در مسابقات تور ایرانی رده سنی جوانان پینگ پنگ ایران را بر عهده دارند، رقابت‌هایی که مرحله دوم آن را قم در پائیز امسال میزبانی می‌کند.

وی افزود: دومین میزبانی هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم از برنامه‌های پیش‌بینی شده در تقویم سال 1396 فدراسیون پینگ‌پنگ ایران، به پذیرایی از ملی‌پوشان مستعد و آینده‌دار رده سنی جوانان اختصاص دارد و قم در روزهای ششم تا پانزدهم آبان ماه میزبان هشت بازیکن برتر کشور همراه با دو مربی ملی است، ضمن اینکه چهار پینگ‌پنگ باز و دو مربی از استان قم نیز امکان حضور در این اردو را دارند.

رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم اظهار کرد: سومین میزبانی هیأت‌ تنیس روی‌میز  استان قم در سال 1396 نیز به پذیرایی از شرکت کنندگان در اردوی آموزشی نفرات مستعد منتخب طرح استعدادیابی پینگ پنگ ایران اختصاص دارد که روزهای اول تا ششم اسفند ماه سال جاری ویژه متولدین یازدهم بهمن‌ماه سال 1388 تا 1391 صورت می‌گیرد.

وی در پایان بیان کرد: در بخش بانوان نیز مرحله دوم رقابت‌های تور ایرانی رده سنی نوجوانان در هر دو بخش انفرادی و دو نفره روزهای 28 آذر تا اول دی‌ماه با حضور بازیکنان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1381 به بعد و همچنین اردوی 10 روزه تیم نوجوانان دختر ایران با حضور هشت بازیکن برتر کشور، دو مربی ملی، چهار بازیکن و دو مربی از قم روزهای دوم تا یازدهم دی‌ماه در قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcae6nm.49nwu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما