سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب : 50126
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم:

برترین‌های پینگ‌پنگ جام رمضان در قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نيوز: رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم از مشخص شدن نفرات برتر مسابقات پینگ‌پنگ جام رمضان در پایان رقابت چهره‌های مطرح این رشته و استعدادهای خوش‌آتیه قم خبر داد.
برترین‌های پینگ‌پنگ جام رمضان در قم معرفی شدند
برترین‌های پینگ‌پنگ جام رمضان در قم معرفی شدند
به گزارش قم نيوز، محمد عموئیان امروز، اظهار کرد: با قضاوت داور بین‌المللی پینگ‌پنگ قم شاهد برگزاری رقابت‌های جذاب و تماشایی بین پینگ‌پنگ بازان شرکت کننده در مسابقات سال 1396 جام رمضان تنیس روی‌میز قم بودیم و سرانجام نفرات اول تا چهارم معرفی شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ و همچنین پیکارهای قهرمانی کشور را پیش‌رو داریم، بازی‌های نزدیک و دیدنی جام رمضان فرصت بسیار خوبی برای محک میزان آمادگی پینگ‌پنگ بازان قم بود تا ان‌شاءالله در رقابت‌ با حریفان در سطح کشور نیز عناوین موفقی کسب کنیم.

رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم اضافه کرد: بر اساس تقویم سال جاری فدراسیون پینگ‌پنگ، بعد از ماه مبارک رمضان باید وارد رقابت‌های کشوری سال 96 شویم، مسابقاتی که در رده‌های سنی مختلف به انجام می‌رسد و سعی ما اعزام بهترین‌ پینگ‌پنگ بازان قم به این میادین است.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های جام رمضان، خاطرنشان کرد: بازی‌های این جام با حضور پرتعداد علاقمندان به تنیس روی‌میز در سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم، همچون گذشته جذاب و دیدنی بود و در نهایت نفرات اول تا چهارم خود را شناخت.

عموئیان اضافه کرد: مسابقات جام رمضان تنیس روی‌میز استان قم با حضور پینگ‌پنگ بازان نوجوان و جوان به انجام رسید و سرانجام سیدمحمدمعین منتظری در دیدار نهایی با شکست پویا وفایی موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی این دوره از پیکارها شد، ضمن اینکه مقام سوم به سیدمحمدامین منتظری رسید و میلاد عباسی رتبه چهارم را کسب کرد.

وی که به عنوان داور بین‌المللی تنیس روی‌میز قم روزهای پایانی هفته قبل قاضی دیدار نهایی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور بین پتروشیمی بندر امام و تاید واتر بندرعباس بود، در پایان با تقدیر از تمامی عوامل برگزاری جام رمضان، اظهار کرد: این رقابت‌ها با قضاوت مصباحی داور بین‌المللی قم به انجام رسید و به واسطه برگزاری مطلوب  مسابقات از این عزیزان تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcd9f0k.yt0zx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما