چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : 50155
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت کشتی قم:

آماده‌سازی سالن مسابقات کشتی جام یادگار امام قم روبه اتمام است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی قم گفت: مراحل آماده سازی سالن برگزاری مسابقات جام بین المللی یادگار امام(ره) روبه اتمام است و حاضر چهار تیم خارجی زودتر از موعد مقرر وارد قم شده‌اند.
آماده‌سازی سالن مسابقات کشتی جام یادگار امام قم روبه اتمام است
آماده‌سازی سالن مسابقات کشتی جام یادگار امام قم روبه اتمام است
به گزارش قم نیوز، محسن وزیری اظهار داشت: تیم‌های عراق و تاجیکستان روز ۵ تیرماه و دو روز زودتر از موعد مقرر در برنامه مسابقات وارد ایران و استان قم شدند و تیم‌های کشتی آذربایجان و قرقیزستان نیز روز ششم تیرماه در محل اسکان تیم‌ها پذیرش شدند.

وی بیان کرد: با انصراف تیم بلاروس برای حضور در این پیکارها تیم تاجیکستان به مجموع تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها افزوده شده که امروز هفتم تیرماه شاهد حضور یک تیم خارجی دیگر در این مسابقات هستیم که این تیم از کشور سوریه است تا با این حساب تعداد تیم‌های حاضر در این مسابقات به عدد ۱۳ برسد.

رئیس هئیت کشتی استان قم عنوان کرد: تیم صربستان نیز هم اکنون وارد قم و محل اسکان تیم‌ها شده و مراحل پذیرش آن‌ها به اتمام رسیده و در حال حاضر منتظر حضور و ورود سه تیم خارجی دیگر به استان قم هستیم که تا دقایق و ساعاتی دیگر رقم خواهد خورد.

وزیری در مورد تیم کشتی فرنگی نوجوانان استان قم که در مسابقات جام یادگار امام(ره) به روی تشک خواهد رفت، گفت: این تیم زیر نظر کادر فنی و مربیان کشتی فرنگی استان قم تمرینات خود را پیگیری می‌کند و طبق برنامه در دو نوبت صبح و عصر مراحل آماده‌سازی و تمرینات در خانه کشتی قم واقع در مجموعه ورزشی شهدای نیروگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: شکر خدا هیچ مصدوم در تیم قم وجود ندارد و با توجه به برگزاری و پشت سر گذاشتن اردوی آماده سازی تیم کشتی فرنگی نوجوانان قم امیدواریم نتایج خوب وقابل قبولی در این مسابقات برای کشتی حاصل شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته مراحل آماده سازی سالن مسابقات رو به اتمام است و در این خصوص با حمایت‌های صورت گرفته از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم  کلیه کارها به خوبی در حال انجام و رو به اتمام است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftydt.w6dxtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما