چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : 50175
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
خط تلفن کودکان افشاء کرد:

در انگلستان؛ به کودکان ۹ ساله مسلمان انگ تروریستی زده می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: خط تلفن کودکان در انگلستان که وظیفه مشاوره تلفنی با کودکان و نوجوانان را به عهده دارد، درباره افزایش زورگویی و اسلام‌هراسی علیه کودکان مسلمان هشدار داد.
در انگلستان؛ به کودکان ۹ ساله مسلمان انگ تروریستی زده می‌شود
در انگلستان؛ به کودکان ۹ ساله مسلمان انگ تروریستی زده می‌شود
به گزارش قم نیوز، خط تلفن کودکان «چایلد لاین» در انگلستان افشاء کرد که حوادث تروریستی اخیر در این کشور، آزار و اذیت نسبت به کودکان مسلمان را افزایش داده، و اوضاع به حدی وخیم است که به کودکان 9 ساله مسلمان انگ تروریست بودن زده می‌شود. دختربچه‌ها نیز به دلیل داشتن حجاب بیشتر از پسران در معرض اهانت‌ها و آزار و اذیت‌ها قرار دارند.

خط تلفن کودک به تازگی اعلام کرده که کودکان 9 ساله مسلمان در معرض خطر اسلام‌هراسی قرار داشته، به آن‌ها اهانت شده، متهم به تروریست بودن و داعشی بودن می‌شوند. خط تلفن کودک در انگلستان که یک خط تلفن مشاوره 24 ساعته برای کودکان و نوجوانان زیر 19 سال می‌باشد درباره افزایش آمار زورگویی، نژادپرستی و اسلام‌هراسی در ماه‌های اخیر در رابطه با کودکان مسلمان هشدار داده و اعلام کرد که طبق آمارها، میزان تماس‌های گرفته شده با این خط تلفن از پس از حمله تروریستی وست مینستر تاکنون تقریبا 2 برابر شده است. گفته می‌شود پس از حمله منچستر آرنا نیز موج جدیدی آغاز شده و در ماه می امسال، تقریبا نزدیک به 300 جلسه مشاوره با کودکان مسلمان در رابطه با اهانت‌ها، آزار و اذیت و تروریسم خوانده شدن ترتیب داده شده است.

کودکان نژادها و مذاهب مختلف از جمله مسلمانان، مسحیان، یهودیان، سیاه‌پوستان و سیک‌ها در میان کودکانی بوده‌اند که به سبب زورگویی‌های مذهبی و نژادی با این خط تلفن تماس گرفته و در سه سال گذشته بیش از 2 هزار و 500 جلسه مشاوره برای این کودکان در نظر گرفته شده است.

مشاوران از جوانان شنیده‌اند که سوءاستفاده‌ها و تعصب‌های منفی به قدری بی‌رحمانه بوده که آن‌ها را به سمت خودکشی سوق می‌دهد و بسیاری آرزوی تغییر داشته‌اند. بعضی از آن‌ها به دلیل قلدری‌ها از مدارس فراری شده، به انزوا کشیده شده‌اند.


دام استر رانتزن مدیر و بنیانگذار خط تلفن کودکان خواستار افزایش آگاهی در میان بزرگسالان در رابطه با تاثیر اقدامات تروریستی روی کودکان و چگونگی رفتار آن‌ها با یکدیگر شده و گفت: این ضروری است کسانی که ممکن است مورد هدف قرار بگیرند حفاظت شوند. وقتی چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد ما بزرگسالان به قدری با ترس و ارعاب روبرو هستیم که گاهی فراموش می کنیم کودکان نیز تماشا می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchmznm.23nvqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما