شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 50243
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربی تیم کاراته باشگاه کارن قم:

کاتاروی قم به نشان برنز کشور دست یافت

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم کاراته باشگاه کارن قم از موفقیت کاتاروی این باشگاه در کسب مقام سوم و نشان برنز رقابت‌هاي قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ایران خبر داد.
کاتاروی قم به نشان برنز کشور دست یافت
به گزارش قم نیوز، محمد سلطانی امروز در قم، اظهار کرد: مسابقات کاتا و کومیته پسران قهرمانی کشور به دلیل اینکه جنبه انتخابی تیم ملی در رده سنی نونهالان را داشت از حساسیت بالایی برخوردار بود و خوشبختانه یکی از بهترین‌ کاتاروهای قم در این مسابقات موفق به کسب رتبه شد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته، رقابت‌های کاراته قهرمانی رده سنی نونهالان کشور در هر دو بخش کاتا و کومیته به انجام رسید و استعدادها و نخبه‌های باشگاه‌های سازنده و موفق کاراته قم نیز برای کسب سهمیه تیم ملی در این رقابت‌ها به میدان رفتند.

سرمربی تیم کاراته باشگاه کارن قم افزود: این رقابت‌ها به منظور پشتوانه‌سازی برای تیم ملی کاراته رده سنی نوجوانان کشورمان به منظور حضور موفق در دوره بعدی پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا و مسابقات قهرمانی جهان برگزار شد و کاراته‌کاهای قم نیز در جمع مدعیان کسب عناوین برتر حضور درخشانی داشتند.

وی ابراز کرد: با توجه به شرایط سنی در نظر گرفته شده برای کاراته‌کاهای علاقمند به حضور در این مسابقات، تنها متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1381 تا دهم دی‌ماه سال 1383 امکان حضور در این مسابقات برای کسب عناوین برتر و سهمیه تیم ملی نونهالان را داشتند و خوشبختانه یک عنوان سومی از بخش کاتا نصیب قم شد.

سلطانی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها به میزبانی شهرستان شهریار، عنوان کرد: بیش از 600 کاراته‌کا در دو بخش کاتا و کومیته این مسابقات حضور دارند و در کاتای انفرادی متین محمدی‌یکتا نماینده شایسته قم توانست رتبه سوم این رقابت‌ها را به دست بیاورد.

وی اظهار کرد: در رده‌بندی نهایی پیکارهای کاتای انفرادی این دوره از رقابت‌ها، امیرحسین معین‌الدینی از کرمان و امیرحسین رحمتی از تهران رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و در حالی که 93 کاتارو مدعی کسب عناوین برتر بودند، متین محمدی‌یکتا از قم به مقام سوم رسید.

سرمربی تیم کاراته باشگاه کارن قم افزود: متین محمدی‌یکتا یکی از کاتاروهای خوش‌استیل باشگاه کارن است که با درخشش خود و اجرای 6 کاتا عنوان سومی این مسابقات و مدال برنز را به دست آورد، در حالی که در این رده سنی کاتاروهای سراسر کشور در چهار جدول 32 نفری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdsx0k.yt0zo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما