شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : 50251
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه یک قم خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی فاز 3 بلوار شهید روحانی قم

قم نيوز : قم نیوز: مهدی اصفهانیان مقدم شهردار منطقه یک قم از آغاز عملیات اجرایی فاز 3 بلوار شهید روحانی خبر داد .
آغاز عملیات اجرایی فاز 3 بلوار شهید روحانی قم
آغاز عملیات اجرایی فاز 3 بلوار شهید روحانی قم
به گزارش قم نیوز، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی فاز 3 بلوار شهید روحانی، گفت: با توجه به اهمیت این پروژه و اثراتی که در تسهیل عبور و مرور و همچنین کاهش بار ترافیکی بلوارها و خیابان های اطراف دارد و پیش بینی آن در بودجه سال جاری، عملیات عمرانی پروژه مذکور از ابتدای تیر ماه سال جاری آغاز شده است.

وی افزود: بودجه پیش بینی شده برای این طرح 20 میلیارد ریال می باشد  و هم اکنون مراحل خاکبرداری آن در حال انجام است .

اصفهانیان مقدم طول کل این مسیر را که حد فاصل بلوار 15 خرداد و بزرگراه امام‌علی (ع) می باشد را بیش 1150 متر عنوان نمود و افزود: در این طرح بیش از 44000 متر مکعب خاکبرداری در حال انجام می باشد .

وی بیان داشت: در این پروژه جهت زیرسازی و تکمیل بیش از 23000 متر مکعب خاکریزی جهت تسطیح ، آماده سازی و  زیرسازی و بیش از 52000 مترمربع آسفالت مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

شهردار منطقه یک قم خاطر نشان کرد: در این پروژه 2400متر جدول نهر و 2400متر تک جدول جهت رفیوژ مورد استفاده می باشد.

اصفهانیان مقدم با تاکید بر تسهیل و بهبود عبور و مرور شهری و افزایش سطح ایمنی منطقه، اظهار داشت: مسیر دسترسی از بزرگراه امام علی (ع) به بلوار 15 خرداد و خیابان های شهید دل آذر ، انقلاب ، گلزار شهدا ، هنرستان و ... کاهش پیدا کرده و سفرهای درون شهری با کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد که هم در وقت و هم در هزینه شهروندان صرفه جویی خواهد شد .

وی در خاتمه از همکاری و مشارکت شهروندان و مالکین که با صبر و شکیبایی خود ، خادمین شهر کریمه اهل بیت(س) را در اجرای هر چه بهتر پروژه های شهری یاری می نمایند تقدیر و تشکر نمود .
 
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccsiqp.2bqxp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما