يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 50313
منبع : خبرگزاری فارس
به عنوان همكار سرمربي اسبق راه‌وترابري قم

مربي بسكتبال قم به كادر فني تيم ملي ايران پيوست

قم نيوز : قم نیوز: مربي مطرح بسكتبال استان قم با تصميم فدراسيون بسكتبال به كادر فني تيم ملي بسكتبال ايران براي حضور در مسابقات جام ويليام‌ جونز پيوست.
مربي بسكتبال قم به كادر فني تيم ملي ايران پيوست
مربي بسكتبال قم به كادر فني تيم ملي ايران پيوست
به گزارش قم نیوز، در حالی که تیم ملی بسکتبال (الف) ایران خود را برای حضور در میادین مهم برون‌مرزی آماده می‌کند و بازی‌های تدارکاتی برای این تیم در کشور چین برنامه‌ریزی شده، تیم ملی (ب) ایران نیز به عنوان پشتوانه تیم اصلی کشورمان مشغول تمرینات آماده‌سازی است.

این تیم که ترکیبی از بازیکنان شاخص و آینده‌دار بسکتبال ایران است تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را از اوایل تیرماه در تهران آغاز کرده و علاوه بر تمرین، با هدف بررسی وضعیت آمادگی بازیکنان خود یک دیدار تدارکاتی را نیز برابر تیم ملی جوانان زیر 19 سال کشورمان برگزار کرده است.

این در حالی است که هدایت تیم ملی بسکتبال (ب) ایران را آقاکوچکی سرمربی اسبق تیم‌های راه و ترابری و جهش‌ترابری قم در مسابقات سال‌های 1389 و 1390 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بر عهده دارد و با نظر این مربی مطرح و سرشناس، یکی از بهترین مربیان بسکتبال قم نیز به کادر فنی تیم ملی پیوست.

آقاکوچکی که به واسطه چند سال فعالیت در تیم‌های باشگاهی بسکتبال قم شناخت بسیار مطلوبی از وضعیت این رشته در قم و همچنین توانایی و علم مربیان بسکتبال قم دارد، جواد رحمتی‌پور مربی با دانش این رشته و یکی از مربیان نمونه قم را به عنوان همکار خود به کادر فنی تیم ملی اضافه کرد.

جواد رحمتی‌پور با سابقه مربیگری تیم‌های بسکتبال قم در لیگ‌های کشور و سرمربیگری تیم مطرح و مدعی شیمی‌در تهران در سوپر لیگ بسکتبال ایران، ‌در حالی به جمع مربیان تیم ملی (ب) بسکتبال ایران اضافه شد که دارای مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس رشته ریاضی محض است و در بسکتبال نیز مدرک مربیگری درجه ملی از ایران و مدرک درجه بین‌المللی از کشورهای آلمان و یونان را در کارنامه دارد.

سرمربی سابق تیم‌های راه و ترابری و جهش‌ترابری قم در لیگ برتر به اتفاق جواد رحمتی‌پور مربی قمی تیم ملی (ب) بسکتبال اردوی تیم ملی با حضور تعداد 25 بسکتبالیست را از اوایل تیرماه زیر نظر دارند تا این تیم با تمام توان در مسابقات بین‌المللی جام ویلیام جونز که یکی از تورنمنت‌های مهم این رشته در جهان است به میدان برود.

این در حالی است که پیکارهای بسکتبال جام ویلیام جونز از روز 24 تیرماه آغاز می‌شود و تیم ملی زیر نظر مربیان شناخته شده بسکتبال برای قمی‌ها، یک اردوی دیگری را برگزار می‌کند تا با شناسایی بهترین نفرات و هماهنگی تاکتیکی در سی و نهمین دوره مسابقات بسکتبال جام ویلیام جونز با حضور 10 تیم در تایوان به میدان برود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbffbs.rhbg8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما