يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب : 50326
منبع : خبرگزاری مهر
استاندار قم:

رسالت فراحزبی و فرابخشی در نگرش مسئولان رسانه‌ها تقویت شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با بیان اینکه رسالت فراحزبی و فرابخشی باید در نگرش مسئولان رسانه‌ها تقویت شود، گفت: فعالیت رسانه‌ای نیاز به مراقبت‌های دائمی و ساماندهی دارد.
رسالت فراحزبی و فرابخشی در نگرش مسئولان رسانه‌ها تقویت شود
رسالت فراحزبی و فرابخشی در نگرش مسئولان رسانه‌ها تقویت شود
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی ظهر شنبه در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم فعالیت در رسانه را همانند تیغ دو لب دانست که می‌تواند برای جامعه تأثیرگذار یا مخرب باشد.

وی با بیان اینکه رسالت فراحزبی و فرابخشی را باید در نگرش مسئولان رسانه‌ها تقویت کرد، افزود: بسیاری از مسائلی که در برخورد با رسانه‌ها به وجود می‌آید ریشه سیاسی دارد، در صورتی که منطق، قانون، شرع و اخلاق در این گونه برخوردها دیده نمی‌شود.

استاندار قم تصریح کرد: فعالیت رسانه‌ای نیاز به مراقبت‌های دائمی و ساماندهی دارد. در این مسیر هم آموزش لازم است و هم غربالگری.

صادقی گفت:‌ امانتداری رسالت سنگینی است که همه رسانه‌ها بر عهده دارند و باید هم امانتدار کسانی باشند که زحمت می‌کشند و هم امانتدار افرادی باشند که باید بدانند.

وی در پاسخ به مطالبات اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات تأکید کرد: کارگروهی متشکل از استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات تشکیل شود و ما هم حمایت‌های لازم را خواهیم داشت.

استاندار قم افزود: در مورد ساختمان خانه مطبوعات، اصلاح فرایندها، چگونگی ایجاد هماهنگی با سازمان‌ها و... می‌توان در این کارگروه بحث و بررسی کرد.

صادقی به اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات گفت: به گونه‌ای بسترسازی کنید که هم مخاطبان نسبت به رسانه‌ها و عناصر رسانه‌ای اعتماد داشته باشند و هم کسانی که در مقام اجرا و عمل هستند.

وی ارائه آموزش و تخصصی کردن عناصر رسانه‌ای را ضروری دانست و افزود: رسانه‌ها در افزایش بهره‌وری و فعال‌کردن عناصر خدمتگزار مردم نقش مهمی دارند.

به گفته استاندار قم، رسانه‌ها می‌توانند با نقد منصفانه، بهره‌وری مدیران را بالا ببرند.

وی تصریح کرد: کسانی که در مقام اجرا هستند باید نقدپذیر باشند و اگر کسی نقدپذیر باشد عنصر خدمتگزار محسوب می‌شود.

استاندار قم در پایان گفت: امیدواریم خانه مطبوعات در رسالت اصلی خودش موفق باشد. ما هم هر راهی که وجود داشته باشد کمک می‌کنیم.
انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcfvmdt.w6dx0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما