دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 50337
منبع : خبرگزاری فارس
در مصاف هفته دوم ليگ برتر فوتسال

قاضي جدال آتليه‌ قم با ارژن معرفی شد / شاگردان غياثي به دنبال نخستين 3 امتياز خانگي

قم نيوز : قم نیوز: کمیته داوران اسامی داوران دیدار تیم‌های فوتسال آتليه‌طهران قم و ارژن فارس در هفته دوم از نيم‌فصل نخست رقابت‌هاي لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد.
قاضي جدال آتليه‌ قم با ارژن معرفی شد / شاگردان غياثي به دنبال نخستين 3 امتياز خانگي
به گزارش قم نیوز، کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت‌کننده در دیدار تیم‌های فوتسال آتلیه‌طهران قم و ارژن فارس در هفته دوم از دور رفت نوزدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد تا آتلیه‌طهران در نخستین بازی خانگی خود برابر شیرازی‌های لیگ یعنی ارژن فارس به میدان برود.

این در حالی است که دومین هفته از دور رفت مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور روزهای سه‌شنبه 13 تیر و چهارشنبه 14 تیر ماه برگزار می‌شود اما تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم قرار است در نخستین بازی این فصل روز سیزدهم تیر در قم میزبان تیم فوتسال ارژن فارس باشد.

دیدار آتلیه‌طهران قم و ارژن فارس از دومین هفته لیگ بر‌تر فوتسال از ساعت 17 عصر روز سه‌شنبه سیزدهم تیر ماه به میزبانی شاگردان سیدوحید غیاثی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برگزار می‌شود و قضاوت آن را علیرضا رمضانی به عنوان داور اول بر عهده دارد.

داور اول این مسابقه حساس بین تیم‌های قمی و شیرازی لیگ نوزدهم را محمد غفاری‌نژاد به عنوان داور دوم همراهی می‌کند، کاظم مرادی به عنوان داور ذخیره انجام وظیفه خواهد کرد و مصطفی زینی به عنوان وقت نگهدار دیگر عضو تیم داوری این مسابقه حساس است و جمشید لامی نیز ناظر این دیدار خواهد بود.

هفته دوم رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می‌شود که تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در هفته نخست به دلیل میزبانی قم از پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) در سالن شهید حیدریان قم نتوانست بازی خانگی خود را در مقابل تیم مقاومت قرچک برگزار کند.

اما تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس در هفته نخست میزبان تیم فوتسال مقاومت البرز بود و در پایان با تساوی سه بر سه به کار خود پایان داد تا با اندوخته یک امتیازی در میهمانی نماینده قم به میدان برود، در حالی که شیرازی‌ها آخرین بار در قم به تیم یاسین‌پیشرو باخته‌اند.

نکته جالب توجه این است که تیم لبنیات ارژن فارس با کسب مقام قهرمانی فصل 95 – 1394 لیگ دسته اول به لیگ برتر فوتسال ایران صعود کرده و تیم آتلیه‌طهران قم نیز با نایب‌قهرمانی در فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول اکنون در رقابت‌های لیگ برتر حضور دارد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchqxnm.23nvxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما