دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 50354
منبع : خبرگزاری مهر
مدیرکل آموزش و پرورش قم :

۶۸ مدرسه در قم برای اسکان فرهنگیان آماده شد/حداقل مدت اقامت ۳ روز

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: ۶۸ مدرسه در قم برای اسکان مسافران فرهنگی ویژه ایام تابستان آماده سازی شده است.
۶۸ مدرسه در قم برای اسکان فرهنگیان آماده شد/حداقل مدت اقامت ۳ روز
۶۸ مدرسه در قم برای اسکان فرهنگیان آماده شد/حداقل مدت اقامت ۳ روز
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا شیخ الاسلام با اشاره به آمادگی مدارس قم برای پذیرش فرهنگیانی که به این شهر سفر می‌کنند، بیان کرد: آموزش و پرورش قم ۶۸ مدرسه در قالب ۷۰۰ کلاس را جهت اسکان فرهنگیان آماده سازی کرده است.

وی با بیان اینکه اکثر این مدارس در هسته مرکزی و نزدیک به حرم حضرت معصومه(س) قرار دارند، ابراز داشت: ثبت نام برای ۲۰ مدرسه به شکل اینترنتی است و مابقی نیز با مراجعه حضوری به پایگاه اصلی ثبت نام است که مسافران هنگام ورود به قم می‌توانند به این مکان مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه در سنوات گذشته پایگاه اصلی برای پذیرش مسافران فرهنگی در چهار منطقه شهر تعبیه شده بود ابراز کرد: تابستان امسال جهت رفاه حال مسافران و عدم سرگردانی آنها در سطح شهر، تنها یک پایگاه در خیابان ساحلی بعد از فرمانداری نبش تالار فرهنگیان در نظر گرفته شده و مسافران می‌توانند با مراجعه به این پایگاه محل اقامت خود را انتخاب کنند.

فرهنگیان می‌توانند پس از ۳ روز مدت اقامت خود را تمدید کنند

وی با تأکید بر اینکه حداقل زمان اسکان مسافران در مدارس سه روز است، بیان داشت: فرهنگیان می‌توانند بعد از سه روز مدت اقامت خود را تمدید کنند.

شیخ الاسلام با اشاره به اینکه کلاس‌ها در رده‌های الف و ویژه درجه بندی شده‌اند، ابراز داشت: درجه ویژه دارای امکانات کامل رفاهی است و در عین حال امکانات درجه الف هم برای چند روز اسکان کاملا مهیا است.

وی افزود: ۵ هزار بروشور و نقشه راهنمای محل مدارس مشخص شده در اسکان مسافران تابستانی و همچنین نقشه خیابان‌ها و معابر شهر هم تعبیه شده که در زمان ثبت نام در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در عین حال گفت: از ابتدای تعطیلات تابستانی تاکنون ۵ هزار و ۵۴۱ روز مسافر فرهنگی در قالب هزار و ۵۳۹ خانواده به شهر قم سفر کرده‌اند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtw9n.ak9zn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما