دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 50357
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

بهره‌برداری از تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم از بهره‌برداری از تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم نیمه دوم تیر ماه امسال خبر داد.
بهره‌برداری از تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم
بهره‌برداری از تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم
 به گزارش قم نیوز، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به ویژگی‌های تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم اظهار کرد: قرارداد این پروژه با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد و 700 میلیون تومان بین شهرداری قم و سازمان توسعه و عمران منعقد شد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در تقاطع بلوار جمهوری با شهیدان محمود نژاد واقع شده که به منظور کاهش بار ترافیکی تقاطع و تکمیل رینگ بلوار جمهوری اسلامی اواخر اردیبهشت ماه سال 95 کلنگ‌زنی شد.

مدیر کل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم عنوان کرد: از جمله شاخصه‌های این پروژه احداث زیرگذر به طول 700 متر از پل راه‌آهن زیر گذر بسیج تا پس از بلوار جمهوری اسلامی بوده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های دیگر این پروژه گفت: کل عملیات خاکبرداری و خاکریزی حدود 140 هزار متر مکعب و بتن‌ریزی پروژه 3 هزار متر مکعب بوده عرشه روگذر به طول حدود 190 متر و عرض 20 متر با تعداد هشت پایه با ارتفاع متغیر پنج تا 15.5 متر بنا شده است.

حلوایی‌زاده خاطرنشان کرد: این پروژه باتوجه به برنامه زمان‌بندی در برخی از محدوده‌های زمانی به صورت سه شیفت فعال بوده همین امر سبب شده امروز شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

وی عنوان کرد: اکنون عملیات تکمیلی پروژه مانند نصب روشنایی‌ها، گاردریل، هندریل، آسفالت و تابلوهای ترافیکی در حال انجام است.

مدیر کل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم یادآور شد: پروژه تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم دارای پیشرفت 96 تا 97 درصدی است که نیمه دوم تیر ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjatei.uqeyizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما