سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 50397
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ كاراته استان قم خبر داد

اختصاص پاداش به مدال‌آوران كاراته قم از انتخابي تيم‌هاي ملي

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ كاراته استان قم گفت: كاراته‌كاهاي موفق و مدال‌آور مسابقات انتخابی تیم‌هاي ملی نوجوانان، جوانان و امید پاداش مي‌گيرند.
اختصاص پاداش به مدال‌آوران كاراته قم از انتخابي تيم‌هاي ملي
اختصاص پاداش به مدال‌آوران كاراته قم از انتخابي تيم‌هاي ملي
به گزارش قم نیوز، علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: با توجه به بخش‌نامه 885/24/265 روز 22 خردادماه فدراسیون کاراته، مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کاراته نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال در هر دو بخش پسران و دختران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس بخش‌نامه مذکور به برترین‌های تمام اوزان در هر رده سنی پاداش اختصاص می‌یابد، اضافه کرد: در واقع به منظور تشویق قهرمانان و مدال‌آوران پیکارهای انتخابی تیم‌های ملی این سه رده سنی، به نفرات اول و طلایی‌های هر رده سنی در اوزان مختلف مبلغ چهار میلیون ریال پاداش پرداخت می‌شود.

رئیس هیأت‌ کاراته استان قم گفت: به نفرات دوم و دارنده مدال نقره نیز مبلغ 2 میلیون و پانصد هزار ریال و به کاراته‌کاهایی که موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز شوند مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال اهداء می‌شود، ضمن اینکه مربیان این قهرمانان نیز مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از کاتاروهای علاقمند به حضور در مسابقات قهرمانی کاتای قم در خانه کاراته انجام می‌شود، در ادامه به تشکیل اردوی تیم کومیته قم اشاره کرد و افزود: اردوی تمرینی تیم کومیته قم از امروز به مدت دو روز زیر نظر استاد غلامرضا دباغیان سرمربی سابق تیم ملی کاراته برگزار می‌شود.

وی همچنین به برگزاری اردوهای تمرینی در بخش کومیته ویژه دختران کاراته‌کای قم اشاره و عنوان کرد: هیأت‌ کاراته قم با هدف افزایش آمادگی دختران کاراته‌کا به منظور حضور پرقدرت تیم قم در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی سه رده سنی پایه، این اردوها را برنامه‌ریزی کرده است.

دبیر هیأت‌ کاراته استان قم بیان کرد: مسابقات سه رده سنی پایه انتخابی تیم‌های ملی همانند پسران در بخش دختران نیز با حضور کاراته‌کاهای سه رده نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال در پیش است و اردوهای تمرینی دختران کاراته‌کای قم به مدت دو روز در خانه کاراته برگزار می‌شود.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcd5s0k.yt0zn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما