چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 50432
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد

برگزاری افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت در روز سوم مرداد در این حرم برگزار می‌شود و سخنران این مراسم تولیت آستان قدس رضوی است.
برگزاری افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی
برگزاری افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد بهشتی پور ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان که در تالار امام رضا(ع) ساختمان فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این آستان، برگزاری برنامه سفیران کرامت است و خادمان حرم حضرت معصومه(س) پرچم متبرک این حرم را به مکان‌های مختلف می‌برند و یک فضای معنوی را در مکان‌های مختلف به وجود می‌آورند.

وی ادامه داد: خادمان حرم حضرت معصومه(س) در قالب برنامه سفیران کرامت به استان‌های مختلف کشور و هشت کشور جهان خواهند رفت تا این برنامه را در نقاط مختلف ایران و جهان اجرا کنند.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت در روز سوم مرداد در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود و باید مدیران استانی در این برنامه شرکت کنند، سخنران این مراسم تولیت آستان مقدس رضوی است و پایان جلسه همراه با خطبه خوانی و گلباران ضریح حضرت معصومه(س) خواهد بود.

بهشتی پور با اشاره به حضور میهمانان خارجی در افتتاحیه جشن  دهه کرامت اظهار کرد: تولیت‌های آستان‌های مقدس جهان در این مراسم شرکت می‌کنند و نهادهای مختلف استان قم می‌توانند در میزبانی از این تولیت‌ها مشارکت داشته باشند.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پایان خاطرنشان کرد: دهه کرامت یک دهه ویژه است و باید در مبادی ورودی شهر قم پیام‌های تبریکی برای این دهه نصب شود و دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان باید در برگزاری این جشن‌ها مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdxo0k.yt0zs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما