> اهميت بررسي جنايات و موارد نقض حقوق بشر آمريكا | قم نیوز
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 50462
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم مطرح كرد

اهميت بررسي جنايات و موارد نقض حقوق بشر آمريكا

قم نيوز : قم نیوز: مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم گفت: بايد زمينه‌اي فراهم شود تا جنايات و موارد نقض حقوق بشر آمريكا مطرح و آمار جنايات آنها در زمينه كشتار زنان و كودكان بي‌گناه و حمايت‌هاي آنها از اين جنايت‌ها اعلام شود.
اهميت بررسي جنايات و موارد نقض حقوق بشر آمريكا
اهميت بررسي جنايات و موارد نقض حقوق بشر آمريكا
به گزارش قم نیوز، سعید کاویانی ظهر امروز در همایش تخصصی سازمان بسیج حقوقدانان با موضوع بررسی ابعاد حقوق بشر آمریکایی و راهکار مقابله با آن که در سالن همایش اتاق اصناف با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی دادگستری استان برگزار شد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب سخنانی مبنی بر تأکید ورود دستگاه قضایی در مسائل بین المللی و رسالت قوه قضائیه در زمینه توجه به موضوعاتی مانند تحریم‌ها، تروریسم و حمایت از شخصیت‌هایی مانند شیح زکراکی و مسلمانان دیگر کشورها داشتند.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم با همکاری بسیج اساتید، بسیج حقوقدانان و اصناف بر آن شد در راستای تأکیدات رهبری موضوع حقوق بشر آمریکایی را در دستور کار قرار دهد.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم با اشاره به اهمیت بررسی جنایات و موارد نقض حقوق بشر آمریکا گفت: باید تبیین شود چه تعداد زن و کودک بی‌گناه آماج این جنایت‌ها قرار گرفته‌اند بنابراین اعلام هفتم تا 12 تیر ماه به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی در نشان دادن جنایت‌های آنها مؤثر است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgxt9n.ak9z34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما