شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۱۵
کد مطلب : 50542
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

تفسیر موضوعی با محوریت آیات قیامت در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود

قم نيوز : قم نيوز: اولین دوره تفسیر موضوعی با محوریت شرح وبررسی آیات قیامت وتأثیر آن در آرامش روح انسان در آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.
تفسیر موضوعی با محوریت آیات قیامت در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
تفسیر موضوعی با محوریت آیات قیامت در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
به گزارش قم نيوز، مریم شهبازی با اشاره به اینکه برگزاری دوره های قرآنی با محوریت تفسیر و تدبر یکی از اقدامات واحد فرهنگی خواهران در طول سال برای غنا بخشی به فرهنگ قرآنی و اسلامی بانوان است، گفت: در تابستان سال جاری اولین دوره تفسیر موضوعی با محوریت شرح وبررسی  آیات قیامت وتأثیر آن در آرامش روح انسان در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها برای بانوان برگزار می شود.

وی افزود: تدریس این دوره معارفی را حجت الاسلام مصطفی بدری برعهده دارد و این دوره معارفی از روز دوشنبه مصادف با 12 تیر ماه آغاز شده و هر هفته در روزهای دوشنبه از ساعت9:15 تا 10:30 برای بانوان برگزار می شود.

مسئول امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها تصریح کرد: با توجه به فرصت باقی مانده برای شرکت دراین دوره، علاقه مندان برای ثبت نام، می توانند با شماره های ۳۷۱۷۵۵۱۵_۳۷۱۷۵۵۱۲ تماس حاصل نمایند.

وی با اشاره به برگزاری دوره سبک زندگی اسلامی با استناد به کتاب مفاتیح الحیات آیت الله  العظمی جوادی آملی گفت: تدریس این دوره را خانم مجیدی از اساتیدحوزه علمیه خواهران بر عهده داشت و بانوان از طریق ثبت نام و یا حضور آزاد می توانند در این دوره شرکت کنند.

مسئول فرهنگی خواهران یادآور شد: این دوره روزهای چهارشنبه از ساعت10:30 تا 11:30 در شبستان نجمه خاتون آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله برگزار می شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf0tdt.w6dxjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما