شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 50555
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌‌ بسكتبال استان قم خبر داد

اعزام دختران قم به پيكارهاي مینی‌بسکتبال قهرماني كشور

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌‌ بسكتبال استان قم گفت: تيم دختران قم امروز متشكل از استعدادهاي آينده‌دار اين رشته راهي رقابت‌هاي ميني‌بسكتبال قهرماني كشور شد.
اعزام دختران قم به پيكارهاي مینی‌بسکتبال قهرماني كشور
به گزارش قم نیوز، مرتضی سخایی در قم، اظهار کرد: اعزام تیم مینی‌بسکتبال دختران قم به مقصد پیکارهای قهرمانی کشور امروز شنبه هفدهم تیر ماه انجام شد و این تیم از فردا رقابت خود را برای کسب عناوین برتر این رقابت‌ها در جدال با حریفان آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: میزبانی گروهی که تیم هیأت‌ بسکتبال قم در آن حضور دارد، بر عهده شهرستان شاهرود است و در این پیکارها تیم قم با مربیگری سمیه گلی برابر حریفان قرار می‌گیرد، ضمن اینکه طاهره‌ جوان‌دلیر به عنوان سرپرست و زهره بهمنی نیز به عنوان داور این تیم را همراهی می‌کنند.

رئیس هیأت‌ بسکتبال استان قم در ادامه به معرفی اعضای تیم دختران قم پرداخت و افزود: زهرا شیخ‌هادی، مشکات داوری، پریسا خداگو، راحیل کرمی، مائده جبالی، محیا قدسی، نگار فرخ‌زاده، زهرا رامندی، سارا رامندی، فاطمه کریمیان، زهرا بهرامی و ثنا واحدی نفرات این تیم هستند.

وی با بیان اینکه امسال اعزام تیم‌های قمی به چهار رده سنی پیکارهای بسکتبال قهرمانی کشور انجام می‌شود، اضافه کرد: با قرعه‌کشی و همچنین مشخص شدن شرایط سنی، حریفان تیم‌های هیأت‌‌‌ قم در چهار رده سنی مسابقات سال جاری مشخص شده‌ و این تیم‌ها مشغول انجام کارهای آماده‌سازی خود هستند.

سخایی با اشاره به حضور بسکتبالیست‌های قم در منطقه یک کشور، بیان کرد: رقابت‌ها در هشت منطقه به انجام می‌رسد و در منطقه یک تیم‌های هیأت‌ بسکتبال قم، تهران، سمنان و مازندران رقابت‌ خود را در رده‌های سنی مینی‌بسکتبال، نونهالان، نوجوانان و جوانان انجام می‌دهند.

وی همچنین به شرایط سنی بسکتبالیست‌ها برای حضور در این مسابقات اشاره و اظهار کرد: پیکارهای قهرمانی کشور در رده مینی‌بسکتبال ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1383 به بعد انجام می‌شود و امیدواریم که این تیم با دست پر از جدال با حریفان خود بازگردد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjiiei.uqeyizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما