شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : 50559
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه یک قم خبر داد:

آغاز عملیات عمرانی تکمیل بلوار آیت الله حکیم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه یک قم از آغاز عملیات عمرانی تکمیل بلوار آیت الله حکیم حد فاصل بلوار پیامبر اعظم (ص) تا خیابان شهیدان شاهرودی خبر داد.
آغاز عملیات عمرانی تکمیل بلوار آیت الله حکیم
آغاز عملیات عمرانی تکمیل بلوار آیت الله حکیم

به گزارش قم نیوز، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به آغاز عملیات عمرانی تکمیل بلوار آیت الله حکیم، گفت: با توجه تاکیدات شهردار قم مبنی بر تسریع در تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام شهری، در سال جاری برنامه ریزی لازم در راستای تکمیل این بلوار در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: جهت تملک معارضین در این پروژه تاکنون بیش از 200 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی هزینه شده، که با توجه به اتمام تملک و رفع معارضین در این پروژه مراحل تسطیح و زیرسازی و مراحل بعدی در حال انجام می باشد.

اصفهانیان مقدم طول کل مسیر بلوار آیت الله حکیم در محدوده این منطقه را بیش از 1100 متر اعلام نمود و بیان داشت: بلوار مذکور یکی از شوارع مهم و شریان های مهم ترافیکی سطح منطقه می باشد که از چند منطقه شهری گذر کرده و رینگ اتصال بلوار های شهید دل آذر، هنرستان، بلوار پیامبر اعظم(ص) و... می باشد.

وی با اشاره به عرض 55 متری این بلوار، افزود: برای احداث این پروژه بیش از 1450 متر جدول نهری با پوشش دال بتنی پیش بینی گردیده که هزینه ای بالغ بر 1.5 میلیارد ریال در بر خواهد داشت.

شهردار منطقه یک قم اظهار داشت: بیش از 3500 تن آسفالت در این پروژه مورد نیاز می باشد که در مجموع زیر سازی و آسفالت این مجموعه هزینه ای بیش از 10 میلیارد در بر خواهد داشت.

اصفهانیان مقدم کاهش بار ترافیکی خیابان های کلهری، شهیدان شاهرودی، هنرستان و گلزار شهدا را از اهداف این پروژه اعلام کرد و بیان داشت: با احداث این بلوار خیابان های شهیدان شاهرودی ،شهید کلهری و آل یاسین به بلوار محدث قمی متصل می گردد.

وی تصریح کرد: این پروژه در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر و مطلوب تر به شهروندان می باشد که با بهره برداری از این بلوار کاهش بار ترافیکی محسوسی در محدوده های گلزار شهدا، هنرستان، شهید کلهری و بلوار دل آذر را بدنبال خواهد داشت .

شهردار منطقه یک قم در خاتمه از مشارکت و همراهی مالکین و شهروندان ساکن در محدوده این پروژه تقدیر وتشکر نمود و بیان داشت: لازمه پیشرفت شهر و رسیدن به شهری مطلوب نیازمند همکاری و مشارکت همه جانبه شهروندان با شهرداری می باشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdnk0k.yt0zk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما