يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب : 50612
منبع : خبرگزاری فارس
حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی تاکید کرد

لزوم استفاده از رسانه‌ها برای بهره‌برداری از تغییرات جهان به نفع اسلام

قم نيوز : قم نیوز: نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها باید از تحولات و تغییرات جامعه و جهان به نفع اسلام بهره‌برداری کنیم، گفت: روحانیون و علما به عنوان پیروان بزرگان دینی و مرجعیت به دنبال نگهبانی از دین هستند.
لزوم استفاده از رسانه‌ها برای بهره‌برداری از تغییرات جهان به نفع اسلام
لزوم استفاده از رسانه‌ها برای بهره‌برداری از تغییرات جهان به نفع اسلام
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید‌جواد شهرستانی پیش از ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سعید دسمی مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله(عج) تهران و جمعی از اساتید برجسته حوزه با تاکید بر شناسایی ظرفیت‌ها و نیازهای عرصه رسانه اظهار کرد:‌ در مرحله نخست باید وظایف و رسالت‌های خود را شناسایی و عملکرد خود در راستای انجام این وظایف را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها باید از تحولات و تغییرات جامعه و جهان به نفع اسلام بهره‌برداری کنیم، اضافه کرد: روحانیون و علما به عنوان پیروان بزرگان دینی و مرجعیت به دنبال نگهبانی از دین هستند.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه و جوامع اسلامی رسالت‌ها و وظایف مشخصی را بر عهده دارند، تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم مقابل تهاجم دشمنان ایستادگی کنیم باید نیازهای روز جامعه را شناسایی کرده و افراد متخصص برای پاسخگویی به این نیازها را تربیت کنیم.

وی از هجمه‌های فرهنگی دشمن علیه جوانان و نوجوانان جامعه اسلامی یاد کرد و ادامه داد: اصلی‌ترین وظیفه کنونی، تربیت فرزندان جامعه اسلامی است که باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشیم.

شهرستانی با بیان اینکه مردم بسیاری از کشورها از جمله اروپا تشنه معارف الهی هستند، عنوان کرد: باید حساب مردم را از دولت‌های آن‌ها جدا کرده و برای دعوت آنها به اسلام برنامه جدی داشته باشیم.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdx90k.yt0zf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما