يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : 50617
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

راهيابي قم به جمع 4 تيم برتر مسابقات دانش‌آموزان كشور

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ تنيس روي‌ميز استان قم از راهيابي تيم پسران قم به جمع چهار تيم برتر رقابت‌هاي قهرماني دانش‌آموزان كشور خبر داد.
راهيابي قم به جمع 4 تيم برتر مسابقات دانش‌آموزان كشور
راهيابي قم به جمع 4 تيم برتر مسابقات دانش‌آموزان كشور
به گزارش قم نیوز، محمد عموئیان امروز اظهار کرد: مسابقات تنیس روی‌میز دانش‌آموزان مقطع ابتدایی کشور با حضور پینگ‌پنگ بازان مستعد و آینده‌دار قم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود و تیم قم بعد از نتایج خوب و قابل قبول خود در مرحله مقدماتی به پلی‌آف صعود کرد.

وی با بیان اینکه تیم دانش‌آموزان قم با ترکیب سیدعلی سجادیان، ایمان میرزایی و علیرضا رضایی‌فرد در این رقابت‌ها حضور دارد، اضافه کرد: رقابت تیم قم در مرحله حذفی با تیم یزد بود که در نخستین مسابقه، ایمان میرزایی در مقابل بازیکن بسیار خوب و مطرح یزد یعنی ابوالفضل مدرسی قرار گرفت و مسابقه را سه بر یک واگذار کرد.

رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم افزود: در رقابت دوم سیدعلی سجادیان حریف خود را با برتری قاطع سه بر صفر شکست داد و در پیکار سوم نیز علیرضا رضایی‌فرد موفق به شکست سه بر صفر دیگر نماینده تیم پینگ پنگ دانش‌آموزان یزد شد تا تیم قم به روند خوب خود ادامه بدهد.

وی عنوان کرد: در مسابقه چهارم و برای کسب سه برد تیمی نیز سیدعلی سجادیان نفر اول تیم قم در مقابل ابوالفضل مدرسی نفر اول تیم یزد به میدان رفت و در این رقابت سجادیان با نتایج 11 بر 4، 11 بر 6 و 11 بر 8، با اقتدار کامل از سد پینگ‌پنگ باز یزدی عبور و تیم قم پیروز مسابقه شد.

عموئیان با بیان اینکه تیم مقطع تحصیلی ابتدایی مدارس قم نیز به جمع چهار تیم برتر کشور راه یافت، بیان کرد: حریف تیم قم در مسیر صعود به این مرحله توابع تهران بود که در بازی اول ایمان میرزایی مغلوب نفر اول تیم توابع تهران شد ولی در بازی دوم سیدعلی سجادیان حریف خود را سه بر صفر برد.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقه سوم قم و توابع تهران، علیرضا رضایی‌فرد از قم با نتیجه سه بر دو موفق به شکست رقیب خود از توابع شد و در شرایطی که نتیجه تیمی به دست آمده دو بر یک شده بود، نفر اول تیم توابع با سیدعلی سجادیان مسابقه چهارم را برگزار کردند و سجادیان سه بر یک حریف را برد تا تیم قم برنده شود.

رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم با بیان اینکه همین بازیکنان در آینده به امیدهای پینگ‌پنگ قم برای درخشش در مسابقات کشوری تبدیل خواهند شد، اظهار کرد: بدین ترتیب تیم تنیس روی‌میز دانش‌آموزان مقطع ابتدایی پسران قم  در رقابت 32 تیم حاضر در مسابقات قهرمانی مدارس ابتدایی کشور به جمع چهار تیم برتر راه یافت تا برای کسب عنوان قهرمانی امیدوار باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciyqaw.t1auz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما