يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۶
کد مطلب : 50618
منبع : خبرگزاری فارس
استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد

راه نهادینه کردن حجاب در جامعه

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه و دانشگاه گفت: برای نهادینه کردن حجاب در جامعه، باید خانواده جایگاه خودش را پیدا کند و زن هم در جایگاه خود در خانواده قرار بگیرد.
راه نهادینه کردن حجاب در جامعه
راه نهادینه کردن حجاب در جامعه

به گزارش قم نیوز، مریم الهی پور ظهر امروز در نشست کتاب خوان عفاف و حجاب که در تالار امام رضا(ع) ساختمان فرمانداری برگزار شد، با اشاره به کتاب مطلع عشق اظهار کرد: این کتاب حاوی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به زوج‌های جوان است و کتاب مطلع عشق شرایط یک خانواده خوب را مطرح می‌کند و این کتاب هفت راهکار را به زوج‌های جوان ارائه داده است.

وی ادامه داد: در کتاب مطلع عشق رهنمودهای مقام معظم رهبری در خطبه‌های عقد طی 10 سال جمع آوری شده است و رهبر معظم انقلاب در این بیانات ازدواج را ناموس طبیعت و دستور شریعت بیان کردند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر آسان گیری زوج‌های جوان در ازدواج تاکید کردند افزود: اگر خانواده آسیب ببیند، دیگر جای اصلاحی وجود ندارد و آسیب به خانواده، آسیب به جامعه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای نهادینه کردن حجاب در جامعه، باید خانواده جایگاه خودش را پیدا کند و زن هم در جایگاه خود در خانواده قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjomei.uqeyvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما