يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب : 50619
منبع : خبرگزاری فارس
همزمان با روز عفاف و حجاب

همایش بزرگ «من حجاب را دوست دارم» برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مسؤول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: نخستین همایش بزرگ «من حجاب را دوست دارم» با مشارکت بانوان قمی و زائران آستان مقدس بانوی کرامت برگزار می‌شود.
همایش بزرگ «من حجاب را دوست دارم» برگزار می‌شود
همایش بزرگ «من حجاب را دوست دارم» برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، مریم شهبازی با اشاره به اینکه حجاب نه یک حق و درخواست عمومی بانوان عفیف و با حیا بلکه یک فریضه و قانون واجب الهی و مطالبه به حق رهبر معظم انقلاب از بانوان است، گفت: باید این قانون الهی به صورت کامل و بدون هیچ چشم پوشی در جامعه و در تمام نقاط کشور رعایت شود.

وی افزود: امور فرهنگی خواهران حرم مطهر حضرت معصومه (س) به مناسبت هفته حجاب و در راستای حمایت از پوشش کامل و احیای کرامت زن در پناه حجاب و عفت فاطمی، نخستین همایش بزرگ «من حجاب را دوست دارم» را با مشارکت گسترده بانوان قمی و زائران آستان مقدس حضرت معصومه (س) در روز چهارشنبه، ۲۱ تیرماه برگزار می‌کند.

وی افزود: این همایش بزرگترین تجمع و همایش ویژه خواهران دغدغه مند و متدین انقلابی در عرصه حجاب و عفاف است که از ساعت ۱۹ الی ۲۰:۳۰ در شبستان نجمه خاتون(س) برگزار می‌شود.

مسؤول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه (س) تصریح کرد: به این وسیله از تمام خواهران گرامی دعوت به عمل می‌آوریم تا با حضور خود در این همایش مهم، بار دیگر با بانوی یگانه شهر قم، دختر مکتب حیا و عفت، حضرت معصومه (س) در احیای این فریضه الهی تجدید میثاق کرده و قدمی در مسیر ظهور حضرت ولیعصر(عج) بردارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaoinm.49nw615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما