کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با روز عفاف و حجاب

همایش بزرگ «من حجاب را دوست دارم» برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس , 18 تير 1396 ساعت 23:20

قم نیوز: مسؤول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: نخستین همایش بزرگ «من حجاب را دوست دارم» با مشارکت بانوان قمی و زائران آستان مقدس بانوی کرامت برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز، مریم شهبازی با اشاره به اینکه حجاب نه یک حق و درخواست عمومی بانوان عفیف و با حیا بلکه یک فریضه و قانون واجب الهی و مطالبه به حق رهبر معظم انقلاب از بانوان است، گفت: باید این قانون الهی به صورت کامل و بدون هیچ چشم پوشی در جامعه و در تمام نقاط کشور رعایت شود.

وی افزود: امور فرهنگی خواهران حرم مطهر حضرت معصومه (س) به مناسبت هفته حجاب و در راستای حمایت از پوشش کامل و احیای کرامت زن در پناه حجاب و عفت فاطمی، نخستین همایش بزرگ «من حجاب را دوست دارم» را با مشارکت گسترده بانوان قمی و زائران آستان مقدس حضرت معصومه (س) در روز چهارشنبه، ۲۱ تیرماه برگزار می‌کند.

وی افزود: این همایش بزرگترین تجمع و همایش ویژه خواهران دغدغه مند و متدین انقلابی در عرصه حجاب و عفاف است که از ساعت ۱۹ الی ۲۰:۳۰ در شبستان نجمه خاتون(س) برگزار می‌شود.

مسؤول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه (س) تصریح کرد: به این وسیله از تمام خواهران گرامی دعوت به عمل می‌آوریم تا با حضور خود در این همایش مهم، بار دیگر با بانوی یگانه شهر قم، دختر مکتب حیا و عفت، حضرت معصومه (س) در احیای این فریضه الهی تجدید میثاق کرده و قدمی در مسیر ظهور حضرت ولیعصر(عج) بردارند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 50619

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50619/همایش-بزرگ-حجاب-دوست-دارم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir