کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی؛

تقاطع غیر همسطح شهدای مدافع حرم در قم افتتاح می‌شود

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 19 تير 1396 ساعت 14:50

قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم گفت: تقاطع غیر همسطح شهدای مدافع حرم با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پنج شنبه افتتاح می‌شود.


به گزارش قم نیوز، حمیدرضا عابدی خرسند با اشاره به اتمام عملیات عمرانی این پروژه شهری، اظهار داشت: این پروژه در تقاطع بلوار جمهوری اسلامی با شهیدان محمود نژاد واقع شده که به منظور کاهش بار ترافیکی تقاطع و تکمیل رینگ بلوار جمهوری اسلامی اواخر اردیبهشت ماه سال 95 کلنگ زنی شد.

مدیرکل روابط عمومی و  بین‌الملل شهرداری قم عنوان کرد:‌ بلوار جمهوری اسلامی محور اصلی این پروژه است و در حقیقت مناطق چهار و دو را به یکدیگر وصل می‌کند با احداث این پل ارتباط ترافیکی بین مناطق شمال و جنوب محور جمهوری برقرار می‌شود؛ مسائل و مشکلات ترافیکی در این بخش به حدی بود که لازم بود تقاطع غیرهمسطح در این بخش راه اندازی شود.

عابدی خرسند خاطرنشان کرد: این پروژه باتوجه به برنامه زمان بندی در برخی از محدوده های زمانی به صورت سه شیفت فعال بوده که همین امر سبب شد روند اجرای این پروژه شتاب بیشتری داشته باشد.

وی به ویژگی های دیگر این پروژه اشاره نمود و گفت: کل عملیات خاکبرداری و خاکریزی حدود 140 هزار متر مکعب و بتن ریزی پروژه 3 هزار متر مکعب بوده عرشه روگذر به طول حدود 190 متر و عرض 20 متر با تعداد هشت پایه با ارتفاع متغیر پنج تا 15.5 متر بنا شده است.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم افزود: مدیریت شهری قم طی دو سال گذشته بر آن بوده تا با اجرای پروژه های عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و خدماتی توسعه پایدار شهری را در شهر کریمه اهل بیت (س) رقم بزند، رشد و پیشرفت پروژه های عمرانی قم در مدت زمان مذکور نسبت به سالهای گذشته بسیار چشمگیر بوده؛ چرا که تمامی تمهیدات این مجموعه مدیریتی، بر اساس رویکردی عالمانه و دانایی‌محور استوار بوده و جهشی مطلوب را در توسعه شهری پدید آورد.

عابدی خرسند خاطرنشان کرد: مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح شهدای مدافع حرم پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، شهردار قم، اعضاء شورای اسلامی شهر و مدیران استان برگزار می‌شود.
 انتهای پیام / 137


کد مطلب: 50649

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50649/تقاطع-غیر-همسطح-شهدای-مدافع-حرم-قم-افتتاح-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir