دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : 50673
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

جلیل از فعالان محجبه در ولایت بلخ افغانستان

قم نيوز : قم نیوز: در مراسمی از از فرهنگیان، خبرنگاران فعال، مسئولین نهادهای فرهنگی و بانوان انقلابی که با چادرشان پرچم دار اسلام در ولایت بلخ هستند تقدیر شد.
تجلیل از فعالان محجبه در ولایت بلخ افغانستان
تجلیل از فعالان محجبه در ولایت بلخ افغانستان
به گزارش قم نیوز، ‌در مراسمی از فرهنگیان جوان، خبرنگاران فعال، مسئولین نهادهای فرهنگی و بانوان انقلابی محجبه به چادر در ولایت بلخ قدر دانی شد.

دفتر نمایندگی مرکز فعالیت های فرهنگی اجتماعی تبیان در ولایت بلخ و متنفذین قومی این ولایت از فرهنگیان جوان، خبرنگاران فعال، مسئولین نهادهای فرهنگی و بانوان انقلابی که با چادرشان پرچم دار اسلام هستند، تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری صدای افغان در این مراسم که در دفتر نمایندگی مرکز فعالیت های فرهنگی اجتماعی تبیان در مزارشریف و در پایان یک گفتمان دانشجویی برگزار شد، حجت الاسلام سید محمد موسوی، مسئول دفتر تبیان در بلخ با تشکر از فرهنگیان جوان و مسلمان گفت: ابزار دشمن را بشناسیم و بدانیم که تحت چه عنوان، مطلب و دسیسه می خواهند بر ما ضربه بزنند

وی اظهارداشت: دشمن با استفاده از روش هنر، در صدد تضعیف مکاتب، ملت و رهبران دینی ما هستند، وگرنه مردم رنجیده و فقیر افغانستان چه نیازی به برگزاری جشنواره دمبوره دارند!

گفتنی است برگزاری جشن دمبوره در ولایت بامیان موجب نگرانی و موضع گیری علمای شیعه و سنی افغانستان شده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaeinm.49nw015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما