دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : 50674
منبع : خبرگزاری فارس
دادستان قم:

مديران کانال‌هاي تلگرامي در انتشار اخبار مراقبت بيشتري کنند

قم نيوز : قم نیوز: دادستان قم با تاکيد بر اينکه مردم خبرهاي انتظامي و امنيتي را تنها بايد از مبادي رسمي دريافت کرده تا جامعه دچار التهاب نشود، به مديران کانال‌هاي تلگرامي هشدار داد در انتشار اخبار مراقبت بيشتري کنند.
مديران کانال‌هاي تلگرامي در انتشار اخبار مراقبت بيشتري کنند
مديران کانال‌هاي تلگرامي در انتشار اخبار مراقبت بيشتري کنند
به گزارش قم نیوز، مهدی کاهه در جلسه تعاملی با رئیس پلیس آگاهی راه آهن کشور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر راه آهن کشور، رئیس پلیس آگاهی استان قم و همچنین رئیس پلیس راه آهن استان قم با بیان اینکه نیروی انتظامی برای کاربست امنیت پایدار تمام تلاش خود را بی وقفه انجام می‌دهد، اظهار کرد: در ماه‌های اخیر دستگاه‌های قضایی، انتظامی و امنیتی بر اساس موازین قانونی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه روز به روز حساسیت استان قم بیشتر می‌شود و این مهم نیازمند دقت نظری ویژه است، افزود: مهم‌ترین بحث مشترک پلیس و دستگاه‌ قضایی پیشگیری از جرم است.

دادستان قم با هشدار به مدیران کانال‌های تلگرامی خواست، با دروازه بانی اخبار در انتشار آن مراقبت بیشتری کرده و مردم نیز خبرهای انتظامی و امنیتی را تنها از مبادی رسمی دریافت کنند تا جامعه دچار التهاب نشود.

وی با بیان اینکه بحمدالله احساس امنیت در بین مردم قم بالاست، گفت: با افرادی که بخواهند امنیت و احساس امنیت مردم را خدشه‌دار کنند برابر قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcba0bs.rhbgzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما