سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : 50696
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ كشتي استان قم خبر داد

برتري كشتي‌گيران قم برابر مركزي در ليگ نوجوانان كشور

قم نيوز : قم نيوز: دبير هیأت‌ كشتي استان قم از دو پيروزي تيم كشتي نوجوانان قم در مسابقات ليگ منطقه‌اي رده سني نوجوانان كشور برابر مركزي خبر داد.
برتري كشتي‌گيران قم برابر مركزي در ليگ نوجوانان كشور
برتري كشتي‌گيران قم برابر مركزي در ليگ نوجوانان كشور
به گزارش قم نيوز، علی جانقلی امروز اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کشتی در هفته نخست پیکارهای سال 1396 لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی رده سنی نوجوانان کشور هفت مسابقه در شهرهای مختلف از جمله در قم به انجام رسید.

وی اضافه کرد: در هفته نخست این پیکارها تیم کشتی شهدای مدافع حرم به نمایندگی از قم میزبان تیم هیأت‌ مرکزی بود و در خانه کشتی فجر مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه با حمایت تماشاگران پرتعداد علاقمندان به کشتی از حریف خود پذیرایی کرد و برابر حریف به دو برد دست یافت.

دبیر هیأت‌ کشتی استان قم ابراز کرد: سرپرست این مسابقه هادی حبیبی و سرپرست فنی داود خوش‌منظر داور درجه یک بین‌المللی کشتی از تهران بودند و کشتی‌گیران هر دو تیم در سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی به مصاف یکدیگر رفتند و تیم شهدای مدافع حرم قم در فرنگی و پهلوانی حریف خود را مغلوب کرد.

وی با بیان اینکه در رشته آزاد تیم مرکزی صاحب پیروزی شد، عنوان کرد: تیم کشتی فرنگی نوجوانان شهدای مدافع حرم قم در مقابل تیم مرکزی از 10 مسابقه موفق به کسب پیروزی در هشت رقابت شد و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد تا در مجموع 8 بر 2 حریف خود را در فرنگی شکست بدهد.

جانقلی با بیان اینکه رقابت دو تیم در سه وزن رشته کشتی پهلوانی نیز جذاب و تماشایی بود، خاطرنشان کرد: پهلوانان کشتی قم در سه مسابقه خود در مقابل کشتی‌گیران تیم مرکزی موفق به کسب دو پیروزی شدند و نتیجه یک دیدار را واگذار کردند تا در مجموع دو بر یک صاحب برتری شوند.

وی در پایان اظهار کرد: در نهایت نوبت به رقابت آزادکاران دو تیم شهدای مدافع حرم قم  و هیأت‌ مرکزی در هفته نخست لیگ منطقه‌ای کشتی نوجوانان کشور رسید که نمایندگان قم تنها به سه پیروزی دست یافتند و نتیجه هفت مسابقه برای نمایندگان قم با ثبت باخت آنها در برگه داوری همراه بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfvvdt.w6dx1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما