سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : 50701
منبع : خبرگزاری فارس

ساعت کاری کتابخانه حضرت معصومه(س) تا ساعت ۲۴ افزایش یافت

قم نيوز : قم نيوز: مدیر فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها گفت: ساعت کاری کتابخانه حرم مطهر تا ساعت ۲۴ افزایش یافت.
ساعت کاری کتابخانه حضرت معصومه(س) تا ساعت ۲۴ افزایش یافت
ساعت کاری کتابخانه حضرت معصومه(س) تا ساعت ۲۴ افزایش یافت
به گزارش قم نيوز،‌ حجت‌الاسلام اسماعیل محمدی کرمانشاهی با اشاره به اینکه قدمت کتابخانه حرم مطهر به نیمه دوم قرن سوم باز می‌گردد، اظهار کرد: شخصیت‌های مختلف بسیاری از آثار ارزشمند را به این کتابخانه اهدا کرده‌اند که این آثار اکنون جمع‌آوری و فهرست‌بندی شده است و در صورت نیاز در اختیار پژوهشگران، محققان و علاقمندان قرار داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در ماه مبارک رمضان تا ساعت 3 بامداد پذیرای علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی بوده است، اظهار کرد: طی این مدت افراد بسیاری از افزایش ساعت کاری کتابخانه حرم مطهر استقبال کردند به همین علت بعد از ماه مبارک نیز درخواست‌هایی در این رابطه داشته‌اند.

مدیر فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده ساعت کاری کتابخانه حضرت مطهر تا ساعت 24 افزایش یافته است تا طی مدت بیشتری بتوانیم از دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و پژوهشگران استقبال کنیم.

وی با بیان اینکه هر شب در ساعات 20 الی 24 فقط تالار شهید مطهری برای استفاده علاقمندان باز خواهد بود، تصریح کرد: در صورت افزایش استقبال افراد احتمال افزایش سالن‌های مطالعه نیز وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccsmqp.2bqxx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما