سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : 50721
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی قم:

نفرات برتر مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قم مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم از برگزاری مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قم و تجلیل از نفرات برتر آن خبر داد.
نفرات برتر مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قم مشخص شدند
نفرات برتر مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قم مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صالحی اظهار داشت: برگزاری مسابقات مختلف در بخش اتومبیلرانی در قم در طی سال در دستور کار هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم قرار دارد و تلاش شده در تمامی بخش‌ها اعم از کارتینگ و اسلالوم فعالیتی پرکار داشته باشیم.

وی افزود: برگزاری مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم استان قم با حضور ۱۶ اتومبیلران قمی یکی از برنامه‌های اخیر ما بود که این مسابقات روز دوشنبه به انجام رسید و نفرات برتر این مسابقات در کلاس‌های ۸ سوپاپ و ۱۶ سوپاپ مشخص شدند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم گفت: در کلاس ۸ سوپاپ مرتضی عسگری، امین معارفی و حیدر حیدری به ترتیب موفق به عنوان‌های اول تا سوم شدند و در کلاس ۱۶ سوپاپ علی موحدی به مقام قهرمانی دست یافت.

صالحی بیان داشت: در همین کلاس، سید مصطفی طباطبایی و سید ابوالفضل طباطبایی به طور مشترک دوم شدند و علی نیک سخن به مقام سوم رسید ضمن اینکه در بخش ۸ سوپاپ شاهد حضور یکی از بانوان اتومبیلران بودیم و امیدواریم شرایط به گونه‌ای پیش برود که بخش بانوان ما فعال‌تر باشد.

وی عنوان کرد: ورزشکاران ما به عنوان نیروی پلیس افتخاری در زمینه همیاری در مسائل اجتماعی یار و یاور نیروی انتظامی و پلیس راهور بوده‌اند و ما ۴۵ موتور سنگین داریم که بر اساس همکاری انجام شده بین ما و نیروی انتظامی روزهای جمعه موتورهای ما در پیست ورزشگاه یادگار امام قم تمرین می‌کنند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم تصریح کرد: اعزام تیم موتور ریس استان به پیست آزادی تهران و شرکت در مسابقات حرکات نمایشی، کسب عنوان قهرمانی در این پیکارها و نایب قهرمانی در مسابقات سرعت از جمله موفقیت‌های ما در بخش قهرمانی بوده است در حالی که در میانه راه مسابقات سرعت، موتورسواران به زمین خوردند با این حال به جریان مسابقه بازگشتند و به مقام دوم رسیدند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcezf8n.jh87wi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما