چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : 50766
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع):

حمایت ویژه شهرداری قم از اعزام کاروان‌های راهیان نور قابل تقدیر است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) گفت: اعزام‌های کاروان راهیان نور غرب از امروز آغاز شده و تا دو هفته آینده ادامه خواهد داشت.
حمایت ویژه شهرداری قم از اعزام کاروان‌های راهیان نور قابل تقدیر است
حمایت ویژه شهرداری قم از اعزام کاروان‌های راهیان نور قابل تقدیر است
به گزارش قم نیوز، سردار غلامرضا احمدی صبح امروز در حاشیه اعزام نخستین کاروان راهیان نور غرب کشور متشکل از خانواده پرسنل شهرداری قم، با اشاره به افتتاحیه کاروان‌های راهیان نور غرب کشور استان قم، گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال بالغ بر 4 هزار نفر از استان قم به کاروان‌ راهیان نور غرب کشور اعزام می‌شوند.
فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) با اشاره به حمایت‌های بی دریغ شهردار قم از اعزام شهروندان به کاروان‌های راهیان نور، خاطرنشان کرد: نخستین کاروان شامل کارکنان بسیجی شهرداری قم خواهند بود.

سردار احمدی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 7 هزار نفر از قم به راهیان نور غرب اعزام شدند، گفت: آمار بیشتر اعزام سال گذشته به دلیل اعزام‌های دانش‌آموزی بود که صورت گرفته است.

وی گفت: امسال هم زمان سفر بیشتر شده و هم هزینه‌ها بالاتر رفته و به خاطر اینکه سعی داریم زائران هزینه کمتری بپردازند به همین نسبت آمار اعزام کاهش پیدا کرده است.

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) با اشاره به مسیر پیش‌بینی شده برای کاروان راهیان نور غرب کشور، بیان کرد: این مسیر از ابتدای منطقه عملیاتی از سنندج آغاز شده و شهرهای عمده درگیری بازدید شده و از انتهای مناطق در مهاباد بازگشت صورت می‌گیرد.

احمدی گفت: اعزام‌های کاروان راهیان نور غرب از امروز آغاز شده و تا دو هفته آینده ادامه خواهد داشت.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd950k.yt0z96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما