چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : 50769
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار قم:

راهیان نور سفر انسانیت و عبرت است

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: راهیان نور سفر عبرت و درس و تفکر است و همه باید از این سفر برای تفکر و رشد و تکامل بهره بگیرند.
راهیان نور سفر انسانیت و عبرت است
راهیان نور سفر انسانیت و عبرت است
به گزارش قم نیوز، دکتر سقائیان‌نژاد صبح امروز در مراسم بدرقه نخستین کاروان راهیان نور غرب کشور که با حضور سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با بیان اینکه جنگ تحمیلی به وجود آمد که ریشه نظام و جمهوری اسلامی کنده شود، اظهار کرد: اما این جنگ موجب شد که شجره طیبه جمهوری اسلامی غرس شود و اگر امروز عزت داریم و در جهان با افتخار و سربلند زندگی می‌کنیم به دلیل همان جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس است.

شهردار قم با بیان اینکه ما اگر از خود گذشتیم دنیا برای ما گلستان خواهد شد، تصریح کرد: اگر جنگ تحمیلی اتفاق نیفتاده بود ما امروز در فتنه‌های مختلف نمی‌توانستیم سر بلند کنیم.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه افرادی که در سفرهای راهیان نور شرکت می‌کنند باید از ظرفیت‌های شهدا بهره گرفته و از آنها درس بگیرند، خاطرنشان کرد: راهیان نور با وجود سختی‌ها درس انسانیت است؛ شرکت‌کنندگان در راهیان نور با افرادی که در سفرهای دیگر حضور پیدا می‌کنند متفاوت هستند و این سفر یک سفر معمولی نیست و درس انسانیت و از خودگذشتگی است.

وی با اشاره به کلامی از پیامبر اسلام(ص) مبنی بر اینکه یک ساعت تفکر بهتر از 70 سال عبادت است، تصریح کرد: راهیان نور سفر عبرت و درس و تفکر است و همه باید از این سفر برای تفکر و رشد و تکامل بهره بگیرند.

شهر دار قم با بیان اینکه مشکلات امروز ما به دلیل استکبار است، گفت: نماینده استکبار جهانی آمریکا است و نماینده آن در منطقه رژیم صهیونیستی بوده و در کشور ما نیز نماینده استکبار فرهنگ لیبرالیسم است.

شهردار قم تصریح کرد: باطل کردن سحر استکبار و صهیونیسم و توطئه فرهنگ لیبرالیسم زیر پرچم فرهنگ شهدا امکان پذیر است.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه مبارزه امروز در کشور در عرصه تهاجم فرهنگی است، تصریح کرد: فرهنگ شهدا می‌تواند تهاجم فرهنگی دشمن را خنثی کرده و سفر راهیان نور سفری برای درس‌آموزی از شهدا است.

وی با تاکید بر اینکه راهیان نور کاری فرهنگی است که شهرداری اگر در این مسیر حرکت می‌کند برای رشد این فرهنگ در شهرداری است، تصریح کرد: این فرهنگ راهی برای نجات انسا‌ن‌ها است که روحیه معنوی را در مدیریت شهری افزایش می‌دهد.

شهردار قم با تاکید بر اینکه امروز دغدغه ایمان، غیرت و رشادت انسان را به سمت تکامل و رشد و مسئولیت پذیری می‌برد، گفت: فرهنگ شهدا این دغدغه‌ها را تقویت می‌کند و افرادی که در این سفر شرکت می‌کنند پس از بازگشت نسبت به خدمت به مردم اهتمام بیشتری خواهند داشت.

سقائیان‌نژاد بیان کرد: آرامش امروز ما به پاس خون شهدا است و اگر این فرهنگ در مدیریت شهری بیش از پیش جاری شود انگیزه برای خدمت و بهره‌وری را افزایش خواهد داد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgyu9n.ak9z34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما