چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : 50770
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
فرمانده سپاه قم مطرح کرد:

استان قم جزء استانهای نخست اعزام راهیان نور در کشور است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه استان قم گفت: خوشبختانه قم جزو استان‌های نخست جدول اعزام در کشور است و امسال حمایت‌های خوبی از سوی شهرداری و مجموعه استان برای سفر راهیان نور صورت گرفته است.
استان قم جزء استانهای نخست اعزام راهیان نور در کشور است
استان قم جزء استانهای نخست اعزام راهیان نور در کشور است
به گزارش قم نیوز، سردار غلامرضا احمدی صبح امروز در مراسم بدرقه نخستین کاروان راهیان نور غرب کشور که با حضور دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به جایگاه عظیم شهدا و ایثارگران، گفت: بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جایگاه و عظمت شهدا تاکید کرده‌اند و اهتمام به اردوهای راهیان نور به عنوان یک سفر معنوی و پر درس را مورد توجه قرار داده‌اند.

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به آثار معنوی سفرهای راهیان نور، تصریح کرد: در این سفر از آثاری و اجسامی چون تخت جمشید و پاسارگاد و اینگونه‌ موارد خبری نیست و همه آثار در یک ارتباط عمیق در تک تک ارتفاعات کردستان با رزمندگان آزاده‌ای که آن‌ها را آزاد کرده‌اند نهفته است.

احمدی بیان کرد: چیزی که امروز در سوریه اتفاق افتاده در دوران دفاع مقدس تمام مسیر مرزی استان‌های غربی کشور درگیر آن شده بودند و به برکت انقلاب اسلامی و هدایت‌های امام و رهبری و همت خانواده‌های شهدا و ایثارگران امروز ما سربلند هستیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز سربلندی کشور در ادامه مسیر شهدا و ایثارگران است، گفت: خوشبختانه قم جزو استان‌های نخست جدول اعزام در کشور است و امسال حمایت‌های خوبی از سوی مجموعه استان برای سفر راهیان نور صورت گرفته است.

فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر اینکه بین 150 تا 200 هزار تومان هزینه اعزام به راهیان نور از استان قم است، گفت: مجموعه شهرداری و مدیران استان حمایت‌های خوبی برای اعزام داشته‌اند و بخش عمده هزینه اعزام و تامین ناوگان را تقبل کرده‌اند.

سرهنگ ستار احمدوند دبیر ستاد راهیان نور استان قم نیز در این مراسم با بیان اینکه افتتاحیه رسمی راهیان نور کشور امسال در اردیبهشت‌ماه با همت خادمین شهدا و لطف خداوند برگزار شد، اظهار کرد: برنامه منسجم برای اعزام به راهیان نور غرب از امروز آغاز شده و برنامه بازدید از مناطق جنگی غرب و شمال غرب کشور است.

وی خاطرنشان کرد: در این سفر معنوی از استان‌های کردستان و آذربایجان غربی و قتلگاه شهدای استان از جمله شهیدان زین‌الدین بازدید می‌شود.

دبیر ستاد راهیان نور استان قم با بیان اینکه چهار روز سفر و بازدید از مناطق عملیاتی برای هر کاروان پیش بینی شده است، افزود: در این سفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در مریوان، سنندج، سردشت و بانه بازدید صورت خواهد گرفت.

احمدوند با اشاره به برنامه ریزی برای اعزم 4 هزار نفر از همشهریان قمی به مناطق عملیاتی غرب کشور، تصریح کرد: نخستین کاروان با همکاری شهرداری قم، از این مجموعه به مناطق عملیاتی غرب کشور امروز اعزام خواهند شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciuyaw.t1auy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما