چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : 50771
منبع : خبرگزاری فارس
اواخر تير ماه به مقصد تركيه انجام مي‌شود

اعزام ملي‌پوشان فوتبال قم به مسابقات جهاني 2017

قم نيوز : قم نیوز: ملي‌پوشان فوتبال استان قم روزهاي پاياني تير ماه در تركيب تيم ملي كشورمان راهي رقابت‌هاي 2017 قهرماني مردان جهان مي‌شوند.
اعزام ملي‌پوشان فوتبال قم به مسابقات جهاني 2017
اعزام ملي‌پوشان فوتبال قم به مسابقات جهاني 2017
به گزارش قم نیوز، بازیکنانی که یک بار سابقه عضویت  تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در بازی‌های جهانی را دارند و با تیم ملی کشورمان طعم قهرمانی در رقابت‌های آسیایی را نیز چشیده‌اند، اکنون دو نماینده قم در مسابقات المپیک تابستانی ناشنوایان جهان هستند.

المپیک تابستانی 2017 ناشنوایان جهان امسال با حضور تیم‌ها و ورزشکاران شاخص از کشورهای مختلف دنیا به میزبانی کشور ترکیه به انجام می‌رسد و در ترکیب تیم‌هایی که در قالب کاروان ایران راهی این دوره از بازی‌ها می‌شوند، دو فوتبالیست استان قم نیز عضویت دارند.

ملی‌پوشان فوتبال کشورمان که از مدت‌ها قبل خود را زیر نظر کادر فنی آماده حضور موفق در مسابقات 2017 المپیک ناشنوایان می‌کنند، از روز هجدهم تیر ماه رسما وارد آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی شده‌اند و علی زینا‌ل‌وند و سیاوش زینال‌وند نیز به نمایندگی از قم در این بازی‌ها به میدان می‌روند.

اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی فوتبال ناشنوایان برای شرکت در المپیک 2017 ترکیه در تهران جریان دارد و با برنامه‌ریزی کادر فنی این تیم و فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشورمان، تعداد 22 فوتبالیست این تیم به رقابت‌های المپیک اعزام خواهند شد.

این در حالی است که بازیکنانی از استان‌های آذربایجان شرقی، بوشهر، تهران، خراسان‌رضوی، لرستان، خوزستان، قم، قزوین، کرمان، کردستان، گیلان، مازندران، همدان و یزد عضو تیم ملی هستند و این تیم را حسن روشن فوتبالیست سرشناس کشورمان هدایت می‌کند.

رضا جدیری از آذربایجان‌شرقی، ایمان سلیمانی از بوشهر، علیرضا بسیح، محسن فرضی کاکاوند، حسین کاظمی، مصطفی مرادی، علی‌اصغر محبوبی‌جوقان و حسین مصباحی از تهران، مصطفی رحیم فردوسی‌نژاد از خراسان‌رضوی و مسلم طاهرپور از لرستان تیم ملی را همراهی می‌کنند.

همچنین عبدالمهدی هاموری از خوزستان، علی زینال‌وند و سیاوش زینال‌وند از قم، سیدامیر حسینی و مظاهر شیرزاد‌ از قزوین، رضا رجایی‌نژاد از کرمان، میلاد محمدی از کردستان، ایمان محبی از گیلان، اکبر صادقی و رضا سلیمی از مازندران، علی‌اکبر احمدوند از همدان و مصطفی حیدری از یزد دیگر نفرات تیم ملی به شمار می‌روند.

در بیست و سومین دوره المپیک تابستانی 2017 ناشنوایان ، اواخر تیرماه سال جاری در سامسون ترکیه برگزار می‌شود، حسن روشن به عنوان سرمربی به همراه اصغر خدایی مربی دروازه‌بان‌ها، قادر تیموری، طالب شعبانی و داود برزگر صفت مربیان، بختیار عزیزی مدیر فنی و محمد علی علیرضایی به عنوان تدارکات در کنار تیم ملی هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjvaei.uqeyazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما