پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 50795
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت معصومه(س) عنوان کرد

برگزاری ۴۰ نشست معارفی و عقیدتی ویژه زائران غیر ایرانی حرم مطهر

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها از برگزاری ۴۰ نشست معارفی و عقیدتی ویژه ۵۰ نفر از کودکان و نوجوانان غیر ایرانی حرم مطهر خبر داد.
برگزاری ۴۰ نشست معارفی و عقیدتی ویژه زائران غیر ایرانی حرم مطهر
به گزارش قم نیوز، کمال ثریااردکانی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های معارفی و عقیدتی ویژه ۵۰ نفر از کودکان و نوجوانان گفت: این برنامه‌ها هر روز با حضور پرشور مجاوران و زائران غیرایرانی حرم مطهر در دفتر اداره امور بین‌الملل واقع در صحن امام هادی علیه‌السلام برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این برنامه‌های معارفی و عقیدتی شامل کلاس‌های اخلاق اسلامی، عقاید، دوره‌های مهارتی، برنامه‌های تفریحی و مسابقات فرهنگی است.

رئیس اداره امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های معارفی و عقیدتی آستان مقدس در دو قسمت کودکان و نوجوانان به صورت جداگانه دنبال می‌شود، تصریح کرد: در این برنامه‌ها ۴۰ نشست معارفی و عقیدتی در نظر گرفته شده است که به طور میانگین روزانه دو نشست برگزار می‌شود.

وی از حضور اساتید برجسته غیرایرانی در این کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی یاد کرد و ادامه داد: این افراد با استفاده از تجارب مطلوبی که به دست آورده در انتقال آموزه‌های دینی به کودکان و نوجوانان موفق بوده‌اند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcftedt.w6dx1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما