جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 50808
منبع : روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم

تامين نياز هاي سخت افزاري و نرم افزاري صنعت قم لازمه تحقق اقتصاد مقاومتي است

قم نيوز : قم نیوز: مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان قم صدور ضمانت نامه تا سقف 30 ميليارد را فرصتي منحصر بفرد براي واحدهاي توليدي متقاضي تسهيلت بانكي با هدف توسعه كار و اشتغال عنوان كرد.
تامين نياز هاي  سخت افزاري و نرم افزاري صنعت قم لازمه تحقق اقتصاد مقاومتي است
به گزارش قم نیوز، امير طيبي نژاد با اشاره به نام گذاري امسال توسط مقام معظم رهبري اظهار داشت: در سالي كه توسط مقام معظم رهبري به نام "اقتصادمقاومتيف توليد و اشتغال" معرفي شده است مي بايست تمام ظرفيتها و توان به كار گرفته شود و با همتي مضاعف در راستاي تحقق اين شعار گام برداريم.

وي توليد و اشتغال را بحث اصلي اقتصادمقاومتي بيان كرد و توضيح داد: لازمه يك اقتصاد پويا توليد مستمر است و اگر توليد وجود داشته باشد اشتغال نيز بوجود مي آيد و براي دست يابي به اين مهم نيازمند تامين زيرساخت ها و نياز هاي نرم افزاري واحدهاي صنعتي هستيم.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم يادآور شد: وظيفه اصلي اين شركت در سال جاري در حوزه صنايع كوچك و متوسط شناسايي عارضه ها و مشكلات صنايع و تلاش براي بسيج مسوولان استان با هدف برطرف كردن موانع پيش روي توليد است و در همين راستا مجموعه شركت شهرك صنعتي قم با افزايش توان عملياتي خود در سال جاري براي اين مهم تلاش مي كند.

وي در ادامه عملكرد سال گذشته اين شركت را بسيار مثبت ارزيابي كرد و گفت: ميزان برنامه ها  دستاوردهاي بدست آمده در سال 95 قابل توجه است و خوشبختانه در آمارهاي رسمي سال گذشته اين شركت در جمع بيش از 30 استان كشور علي رغم مساحت كم استاني و همچنين مشكلات پيشروي خود از قبيل كمبود آب توانسته است از رشد و جايگاه خوبي برخوردار باشد.

طيبي نژاد در بخش ديگري از سخنان خود به برنامه هاي حمايتي سازمان صنايع كوچك وشهرك هاي صنعتي از فعالان توليد و اشتغال قم اشاره كرد و افزود: يكي از اقدامات موثر اين سازمان در حمايت از توليد و اشتغال فعالسازي صندوق ضمانت سرمايه گذاري صنايع كوچك در كشور است كه اين صندوق با هدف جبران كسري وثيقه واحدهاي صنعتي تاسيس شده است.

وي اضافه كرد: سرمايه گذاراني كه با مشكل وثيقه براي دريافت تسهيلات بانكي روبرو هستند مي توانند با ارائه درخواست خود به شركت شهركهاي صنعتي حداكثر تا سقف سي ميليارد ريال از ضمانت نامه اين صندوق استفاده نمايند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaaanm.49nww15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما