شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 50858
منبع : خبرگزاری فارس
با پایان رقابت در 2 رده سنی صورت گرفت

رکاب‌زنان تیم جاینت قهرمان مرحله نخست لیگ دوچرخه‌سواری قم

قم نيوز : قم نیوز: نخستین مرحله از پیکارهای فصل 1396 لیگ دوچرخه‌سواری کورسی باشگاه‌های استان قم با قهرمانی رکاب‌زنان تیم جاینت در دو رده سنی به کار خود پایان داد.
رکاب‌زنان تیم جاینت قهرمان مرحله نخست لیگ دوچرخه‌سواری قم
به گزارش قم نیوز، استارت رقابت‌های لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های استان قم در حالی زده شد که رکاب‌زنان برای کسب عناوین برتر دو رشته کورسی و کوهستان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به شکل متمرکز به رقابت می‌پردازند.

این در حالی است که رقابت‌های لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های قم به شکل آماتور به انجام می‌رسد و تیم‌ها و رکاب‌زنان شرکت کننده به شکل ترکیبی در هر مرحله یک مسابقه کورسی، دو مسابقه انفرادی کوهستان و یک مسابقه کوهستان در رشته تایم‌تریل تیمی انجام می‌دهند مجموعا چهار مسابقه در هر مرحله برگزار می‌شود.

رقابت‌های فصل 1396 لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های قم در چهار مرحله برنامه‌ریزی شده است و مسوولان برگزاری این لیگ بعد از برگزاری مرحله نخست در بوستان تفریحی ورزشی غدیر قم، در نظر دارند در صورت آمادگی بخش‌های تابعه، میزبانی این مسابقات را  به شهرهای تابعه قم نیز ببرند.

استارت مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های قم به صورت آزاد و با حضور رکاب‌زنان دو رده سنی جوانان و بزرگسالان زده شده، در حالی که حداقل دو رکاب‌زن رده سنی جوانان در ترکیب تیم کوهستان باید حضور داشته باشد و امکان جایگزینی دوچرخه‌سواران جوانان به جای بزرگسالان وجود ندارد اما در بخش کورسی رده سنی لحاظ نمی‌شود.

شروع دوره جدید این رقابت‌ها با مسابقه رکاب‌زنان در مرحله نخست رشته تایم‌تریل انفرادی رشته کورسی همراه بود و رکاب‌زنان شرکت کننده در دو رده سنی به میزبانی بوستان غدیر قم رقابت کردند که در هر دو رده سنی رکاب‌زنان تیم‌های جاینت (الف) و (ب) قهرمان شدند.

در پیکارهای رده سنی جوانان این مرحله از لیگ کورسی، عارف زارع از تیم جاینت (ب) رتبه نخست را کسب کرد، ضمن اینکه رکاب‌زن تیم جاینت (الف)‌یعنی محمدمهدی شمس عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد و علی جانقلی از تیم منظریه به مقام سوم دست یافت.

در رده سنی بزرگسالان لیگ کورسی دوچرخه‌سواری باشگاه‌های قم نیز سجاد طاهری از تیم جاینت (الف) مقام قهرمانی را از آن خود کرد، ضمن اینکه علی ایران‌منش از تیم هم‌رکابان (الف) نایب‌قهرمان شد و مسعود کریمی از تیم هم‌رکابان (ب) موفق به کسب مقام سوم شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfccdt.w6dxtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما