شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 50865
منبع : خبرگزاری فارس
نایب‌رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم خبر داد

برگزاری نخستین دوره مربیگری دفاع شخصی بانوان کشور در قم

قم نيوز : قم نیوز: نایب‌رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم از برگزاری نخستین دوره مربيگري كشوري درجه سه دفاع شخصي بانوان در قم خبر داد.
برگزاری نخستین دوره مربیگری دفاع شخصی بانوان کشور در قم
به گزارش قم نیوز، سیما شاهزاده در قم، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم برای رشد و توسعه این رشته ورزشی توجه ویژه به موضوع آموزش است و بر همین اساس نخستین دوره مربیگری کشوری دفاع شخصی را برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه مربیانی از استان‌های مختلف کشور در این دوره میهمان هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش قم بودند، خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی با حضور 22 نفر از استان‌های قم، خراسان‌رضوی، سمنان، اصفهان، اردبیل و فارس در خانه جودو قم برگزار شد.

نایب‌رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم سپس به برگزاری آزمون کتبی و تئوری دوره مربیگری درجه سه این رشته اشاره و بیان کرد: با توجه به اطلاعیه‌های قبلی در رابطه با این آزمون، طبق اعلام و ابلاغ اداره کل ورزش و جوانان قم این آزمون برای برگزاری در روز یکشنبه 25 تیر برنامه‌ریزی شده است.

وی به آموزش جودو در فصل تابستان نیز اشاره و عنوان کرد: هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم برای این منظور هنرجو می‌پذیرد و علاقمندان به این رشته ورزشی در تمام بخش‌های زیر مجموعه آن نظیر شیایی، کاتا، جوجیتسو و دفاع شخصی می‌توانند به خانه جودو در مجموعه ورزشی تختی منطقه دورشهر قم مراجعه کنند.

شاهزاده در ادامه به برنامه‌ریزی برای یک برنامه‌ فرهنگی در این هیأت‌ ورزشی اشاره و بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی کمیته فرهنگی هیأت‌ و مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت (ع)، مسابقه‌ای با موضوع زیباترین عکس از دختران محجبه پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های عزیز هم‌استانی عکس زیبا و با حجاب از دختران سه تا 10 سال خود را به رواق کودک حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تحویل دادند و علاوه بر شرکت در این مسابقه، در نمایشگاهی با عنوان من حجاب را دوست دارم در همایش بزرگ عفاف و حجاب به نمایش گذاشته شد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdkj0k.yt0z96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما