کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نایب‌رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم خبر داد

برگزاری نخستین دوره مربیگری دفاع شخصی بانوان کشور در قم

خبرگزاری فارس , 24 تير 1396 ساعت 11:15

قم نیوز: نایب‌رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم از برگزاری نخستین دوره مربيگري كشوري درجه سه دفاع شخصي بانوان در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، سیما شاهزاده در قم، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم برای رشد و توسعه این رشته ورزشی توجه ویژه به موضوع آموزش است و بر همین اساس نخستین دوره مربیگری کشوری دفاع شخصی را برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه مربیانی از استان‌های مختلف کشور در این دوره میهمان هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش قم بودند، خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی با حضور 22 نفر از استان‌های قم، خراسان‌رضوی، سمنان، اصفهان، اردبیل و فارس در خانه جودو قم برگزار شد.

نایب‌رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم سپس به برگزاری آزمون کتبی و تئوری دوره مربیگری درجه سه این رشته اشاره و بیان کرد: با توجه به اطلاعیه‌های قبلی در رابطه با این آزمون، طبق اعلام و ابلاغ اداره کل ورزش و جوانان قم این آزمون برای برگزاری در روز یکشنبه 25 تیر برنامه‌ریزی شده است.

وی به آموزش جودو در فصل تابستان نیز اشاره و عنوان کرد: هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم برای این منظور هنرجو می‌پذیرد و علاقمندان به این رشته ورزشی در تمام بخش‌های زیر مجموعه آن نظیر شیایی، کاتا، جوجیتسو و دفاع شخصی می‌توانند به خانه جودو در مجموعه ورزشی تختی منطقه دورشهر قم مراجعه کنند.

شاهزاده در ادامه به برنامه‌ریزی برای یک برنامه‌ فرهنگی در این هیأت‌ ورزشی اشاره و بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی کمیته فرهنگی هیأت‌ و مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت (ع)، مسابقه‌ای با موضوع زیباترین عکس از دختران محجبه پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های عزیز هم‌استانی عکس زیبا و با حجاب از دختران سه تا 10 سال خود را به رواق کودک حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تحویل دادند و علاوه بر شرکت در این مسابقه، در نمایشگاهی با عنوان من حجاب را دوست دارم در همایش بزرگ عفاف و حجاب به نمایش گذاشته شد.


انتهای پیام / 136


کد مطلب: 50865

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50865/برگزاری-نخستین-دوره-مربیگری-دفاع-شخصی-بانوان-کشور-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir