کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیأت‌ بوکس استان قم خبر داد

اعزام 2 بوکسور قم به انتخابی تیم ملی دانشجویان ایران

خبرگزاری فارس , 24 تير 1396 ساعت 11:45

قم نیوز: رئیس هیأت‌ بوکس استان قم از اعزام دو تن از بهترین مشت‌زنان قم به پیکارهای انتخابی تیم ملی بوکس دانشجویان ایران خبر داد.


به گزارش قم نیوز، مجید عباس‌زاده در قم، اظهار کرد: چند اعزام مهم در روزهای و ماه‌های آینده پیش‌روی بوکسورهای توانمند استان قم قرار دارد و یکی از مهمترین میادین، مسابقات بوکس انتخابی تیم ملی دانشجویان است که دو تن از چهره‌های شاخص را به آن اعزام می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی دانشجویان قصد حضور در مسابقات برون‌مرزی سال 2017 را دارد و بر همین اساس مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس دانشجویان ایران در پنج وزن باقی‌مانده روز یکشنبه بیست و پنجم تیر ماه به میزبانی سالن شهید همت مجموعه شهید شیرودی برگزار می‌شود.

رئیس هیأت‌ بوکس استان قم با بیان اینکه وزن‌کشی این پیکارها با یک کیلو ارفاق انجام و مسابقات از ساعت 15 آغاز می‌شود، عنوان کرد: بوکسورهای مدعی در پنج وزن 49، 52، 64، 75 و 91 کیلوگرم برای به دست آوردن مقام‌های برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

وی با بیان اینکه دو تن از بهترین‌های بوکس قم به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند، اضافه کرد: علی مرادی‌سپهر یکی از نماینده‌های هیأت‌ بوکس استان قم است که در این دوره برای کسب رتبه برتر در وزن ۶۴ کیلوگرم بوکس قهرمانی دانشجویان کشور به روی رینگ خواهد رفت.

عباس‌زاده با بیان اینکه مرادی‌سپهر در سال 1395 موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای رقابت‌های رده سنی امید بوکس ایران شده است، ابراز کرد: حسین چهره قانی دیگر نماینده بوکس استان قم در وزن ۷۵ کیلوگرم مسابقات بوکس قهرمانی دانشجویان کشور است.

وی در ادامه از اعزام بوکسورهای قم به مسابقات قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور خبر داد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون بوکس، پیکارهای کشوری این رده سنی از ۲۹ تیر ماه به میزبانی هیأت‌ بوکس استان همدان در شهر نهاوند برگزار می‌شود و بوکسورهای متولد یازدهم دی‌ماه سال 1379 تا دهم دی‌ماه سال 1380 برابر یکدیگر به روی رینگ خواهند رفت.


انتهای پیام / 136


کد مطلب: 50867

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50867/اعزام-2-بوکسور-قم-انتخابی-تیم-ملی-دانشجویان-ایران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir