دوشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : 5088
در مدارس قم برگزار می شود؛

مسابقه بزرگ مرد کوچک

قم نيوز : قم نیوز: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از برگزاری مسابقه بزرگ مرد کوچک در مدارس ابتدایی و راهنمایی قم خبر داد.
مسابقه بزرگ مرد کوچک
به گزارش قم نیوز، ناصر حمزه‌ای بیان کرد: مسابقه‌ای با عنوان بزرگ مرد کوچک یادواره شهید مرحمت بالازاده دانش آموزی که در سن ۱۱سالگی به جبهه عازم شد و در ۱۳سالگی به شهادت رسید برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه از مطالب کتاب گرفته می‌شود افزود: این کتاب حاوی زندگانی شهید بالازاده، وصیت نامه این شهید نوجوان و خاطراتی از دفاع مقدس و کارهای فوق العاده او در جبهه است.

وی بیان کرد: کتاب شهید بالازاده در بین دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی استان قم توزیع خواهد شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: علاوه بر کتاب در بسته‌های فرهنگی یک صفحه بازی، یک جورچین و یک سی دی انیمیشنی نیز قرار داده شده است که به دانش آموزان داده می‌شود.

به دانش آموزان برنده در مسابقه جوایز نقدی و غیر نقدی داده می‌شود
وی ادامه داد: به دانش آموزانی که در این مسابقه شرکت می‌کنند و امتیاز کافی را بدست می‌آورند جوائز نقدی و غیر نقدی، کمک هزینه سفر به مشهد، دوچرخه، اسکیت، کارت‌های هدیه، لوازم خانگی و بن کتاب اهدا خواهد شد.

وی گفت: این مسابقه با همکاری معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه علی ابن ابی طالب برگزار می‌شود.

حمزه‌ای بیان کرد: لازم به یادآوری است که تنها رزمنده و شهید نوجوانی که مجوز اعزام به جبهه را از مقام معظم رهبری گرفت مرحمت بالازاده بود.

وی گفت: هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی دانش آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی با نوجوان کم سن و سالی است که به خاطردفاع از میهن اسلامی به جبهه رفت.

وی در پایان بیان کرد: این کتاب بعد از ۱۰اسفند به طور گسترده در بین دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی توزیع می‌شود و مسابقه آن نیز در اواخر اسفند ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.4qpa2bqx4la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما