کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پی راي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال صورت گرفت

واكنش هیأت‌ فوتبال قم به راي كميته انضباطي

تشريح گزارش دروغ و ماجراي دستور فرماندار

خبرگزاری فارس , 24 تير 1396 ساعت 16:07

قم نیوز: هیأت‌ فوتبال استان قم بلافاصله بعد از راي کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبني بر باخت سه بر صفر تيم فوتسال هیأت‌ قم به گيتي‌پسند اصفهان در اعتراض به اين راي واكنش نشان داد.


به گزارش قم نیوز، دیدار تیم‌های فوتسال هیأت قم و گیتی‌پسند اصفهان قرار بود طبق برنامه سازمان لیگ فوتسال ایران در چارچوب هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران روز چهارشنبه هفتم تیر ماه در قم به انجام برسد.

اما این دیدار در زمان مقرر به انجام نرسید و کمیته انضباطی نیز به دلیل اینکه تیم میزبان بدون عذر موجه از انجام مسابقه خودداری کرده، رای به باخت سه بر صفر این تیم برابر گیتی‌پسند اصفهان دارد، ضمن اینکه تیم فوتسال هیأت قم را به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم کرد.

 

* تیم قم از انجام مسابقه خودداری نکرده است

در حالی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرده این رای قطعی است و جای اعتراض ندارد، روابط عمومی هیأت‌ فوتبال استان قم امروز بلافاصله در اعتراض به این رای بیانیه‌ای صادر کرد و با عنوان «گزارش دروغ» به رای کمیته انضباطی برای فوتسالیست‌های قم واکنش نشان داد.

در اعتراض مکتوب هیأت‌ فوتبال استان قم آمده است: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز اعلام کرده به دلیل اینکه تیم هیأت فوتبال استان قم در هفته اول لیگ برتر فوتسال بدون عذر موجه از انجام مسابقه خودداری کرده، این تیم برابر گیتی‌پسند اصفهان 3 بر صفر بازنده است.

با توجه به اینکه کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرده این رای قطعی است اما بهتر بود آقایان مسؤول به جای چنین تصمیمی، به گزارشی که به احتمال فراوان به دروغ به آنها رسانده شده است، استناد نکنند چرا که فوتسالیست‌های قم قبل از حضور تماشاگران و تیم گیتی‌پسند در سالن حضور داشتند و بعد از همه آنها از سالن شهدای بهزیستی رفتند و اینکه در رای صادر شده آمده تیم قم از انجام مسابقه خودداری کرده کاملا کذب محض است.

 

* دستور فرماندار قم مانع برگزار مسابقه شد

تصاویر و فیلم‌هایی موجود است که نشان می‌دهد حتی بعد از لغو مسابقه، فوتسالیست‌های قم یک جلسه تمرینی برگزار کردند و بعد از سالن رفتند.

محض اطلاع کمیته فوتسال که خود و نماینده‌اش در بازی هفته اول کاملا از این موضوع بی‌خبر هستند، می‌رسانیم مسؤول انجام تمام مسابقات و برنامه‌های ورزشی حراست اداره کل ورزش و جوانان هر استان به همراه شورای تامین آن شهرستان است که در بازی هفته اول تیم‌های هیأت فوتبال استان قم و گیتی‌پسند اصفهان، تنها عامل عدم برگزاری مسابقه دستور آقای سیار، فرماندار قم بوده که رئیس شورای تامین شهرستان قم است و ایشان دستور دادند به دلیل مسائل امنیتی نباید این مسابقه برگزار شود وگرنه دلیل دیگری مثل نوشته‌های رای کمیته انضباطی وجود ندارد.

همچنین به اطلاع می‌رسانیم در روز هفتم تیرماه، هیچ سالن استاندارد دیگری در اختیار هیأت فوتبال قم قرار داده نشد چرا که سالن شهید حیدریان قم میزبان مسابقات کشتی جام یادگار امام بود و سالن‌هایی مثل مریم و نخسلتان نیز از سوی دیگر ارگان‌ها رزرو شده و در اختیار تیم هیأت فوتبال قم قرار نگرفت.

به اطلاع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌رسانیم تمام علاقمندان به فوتسال قم این رای را محکوم خواهند کرد و به آن واکنش نشان می‌دهند، چرا که این رشته در قم هواداران زیادی دارد که اینگونه آرای ناعادلانه و گزارش‌های دروغ برای‌شان قابل هضم نیست.

انتهای پیام /137


کد مطلب: 50880

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50880/واكنش-هیأت-فوتبال-قم-راي-كميته-انضباطي

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir