شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : 50881
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد

موفقيت دانشجويان دانشگاه قرآن و حديث در آزمون كارشناسي ارشد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث گفت: بر اساس اعلام سازمان سنجش دانشگاه قرآن و حديث در سال 95 بالاترين امتياز را در قبولي كارشناسي ارشد داشته كه بيشترين سهم اين امتياز مربوط به دانشجويان مجازي است.
موفقيت دانشجويان دانشگاه قرآن و حديث در آزمون كارشناسي ارشد
موفقيت دانشجويان دانشگاه قرآن و حديث در آزمون كارشناسي ارشد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مهدی غلامعلی امروز با اشاره به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد اظهار کرد: بخشی از دانشجویان این مقطع از طریق آزمون اختصاصی ویژه طلاب پذیرش می‌شوند و نتایج آزمون امسال روی پایگاه اطلاع‌رسانی قرار دارد پذیرش غیر طلاب نیز از طریق کنکور سراسری سازمان سنجش انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش مقطع کارشناسی ارشد مرکز آموزش الکترونیک نسبت به بخش‌های حضوری بالاتر است گفت: تحصیل در این مرکز غیرحضوری است و آزمون‌ها پایان هر نیم سال به صورت حضوری در مراکز آزمون تهران، قم، اصفهان و مشهد یا سایر حوزه‌های مراکز سراسر کشور یا حتی خارج از کشور برگزار می‌شود.

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث خاطرنشان کرد: دسترسی آسان دانشجویان به منابع از طریق لوح‌های فشرده و ارتباط سریع و زنده با استاد فراهم است و مدرک تحصیلی این مرکز معتبر و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و همچنین پذیرش در این مقطع محدودیت سنی ندارد و معافیت تحصیلی برای دانشجویان مشمول را نیز دربرمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام سازمان سنجش دانشگاه قرآن و حدیث در سال 95 بالاترین امتیاز را در قبولی کارشناسی ارشد داشته است گفت: بیشترین سهم این امتیاز مربوط به دانشجویان مرکز الکترونیک است.

غلامعلی خاطرنشان کرد: کسانی که دیپلم نظام قدیم یا دیپلم نظام جدید به همراه پیش دانشگاهی دارند می‌توانند در مقطع کارشناسی مرکز آموزش الکترونیک ثبت‌نام کنند.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندانی که می‌خواهند در مقطع کارشناسی دانشگاه قرآن و حدیث به شیوه مجازی یا غیرحضوری ثبت‌نام کنند می‌توانند در زمان انتخاب رشته مقطع کارشناسی وارد سایت سازمان سنجش شوند و ثبت‌نام خود را انجام دهند و سؤالات و مشکلات احتمالی را با کارشناسان مرکز در میان بگذارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb8wbs.rhbgwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما