کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با سخنرانی آیت الله محسن اراکی؛

سمینار «چالش‌ها و وظایف مسلمانان غرب» در لندن برگزار می شود

خبرگزاری حوزه نیوز , 24 تير 1396 ساعت 23:33

قم نیوز: سمینار «چالش‌ها و وظایف مسلمانان در غرب» با سخنرانی آیت الله محسن اراکی در محل انجمن «ماموریت اسلامی اهل بیت» در لندن برگزار می‌گردد.


به گزارش قم نیوز، سمینار «چالش‌ها و وظایف مسلمانان در غرب»، سه شنبه هفته آینده 25 جولای 2017 میلادی، در محل انجمن «ماموریت اسلامی اهل بیت» در لندن برگزار می‌شود.

این نشست اسلامی به مناسبت سالگرد شهادت امام جعفر صادق(ع) و با سخنرانی آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و رئیس پیشین مرکز اسلامی انگلیس، در محل انجمن واقع در شهر لندن برگزار می‌گردد. زمان برگزاری مراسم 7:30 تا 9:30 بعد از ظهر می‌باشد.

انجمن ماموریت اسلامی اهل بیت

«مأموریت اسلامی اهل بیت» با نام مخفف «ایم» یا «هدف» یک سازمان اسلامی شیعه با هدف تقویت مسلمانان از طریق آموزش، ایجاد هویت و خدمت به جامعه است. این انجمن یک نهاد مستقل و عام المنفعه می‌باشد که در سال 2003 در انگلستان توسط گروهی از فعالان و متفکران مسلمان تاسیس شده است.

براساس سایت این سازمان، چشم انداز انجمن بر مبنای آموزه‌های پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ص) ایشان می‌باشد که معتقد به جامعه اسلامی(امت)، رهبری اسلامی(ولایت)، حمایت از شیوه زندگی اسلامی(تکلیف شرعی) و ارتقاء و ترویج دین اسلام(دعوت) می‌باشد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 50890

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50890/سمینار-چالش-ها-وظایف-مسلمانان-غرب-لندن-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir