کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در آغاز مسابقات والیبال نوجوانان کشور رخ داد؛

۲ شکست پیاپی برای نوجوانان والیبالیست قم در زنجان

خبرگزاری مهر , 24 تير 1396 ساعت 19:01

قم نیوز: رئیس هیئت والیبال استان قم از ۲ شکست پیاپی برای نوجوانان والیبالیست قم در زنجان در مسابقات نوجوانان پسر کشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز، ابوالفضل احمدی اظهار داشت: مسابقات والیبال نوجوانان پسر کشور در زنجان در حال برگزاری است اما تیم نوجوانان قم در عین شایستگی شروع خوبی در این مسابقات نداشته و با این حال به آینده امیدوار است.

وی افزود: تیم والیبال جوانان قم در اولین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی کشور مقابل خوزستان با نتیجه سه بر صفر متوقف شد و نتوانست در این مسابقه از ارزش‌های خود دفاع کند و بدین ترتیب بدون امتیاز به مصاف دومین حریف رفت.

رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: تیم والیبال جوانان قم در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی کشور مقابل کرمان به میدان رفت و با نتیجه سه بر ۲متوقف شد به طوری که این تیم در این بازی توانایی پیروزی داشت اما از دست دادن تمرکز در ست پنجم قم را بازنده کرد.

احمدی بیان داشت: تیم والیبال جوانان قم در مسابقات قهرمانی دسته دو کشور با تیم‌های خوزستان، کرمان، خراسان شمالی و سمنان همگروه است و در ادامه دیدارهای خود در این پیکارها مقابل تیم خراسان شمالی به میدان خواهد رفت.

وی عنوان کرد: دیدار تیم والیبال قم امروز برابر تیم خراسان شمالی برگزار می‌شود و تیم والیبال قم برای زنده نگهداشتن کورسوی امید خود باید ۲ بازی باقی مانده با خراسان شمالی و سمنان را ببرد و منتظر نتایج سایر بازی‌ها بماند.

رئیس هیئت والیبال استان قم تصریح کرد: تیم والیبال نوجوانان دختر قم نیز چندی پیش در مسابقات کشوری در زنجان شرکت کرد که توانست به مقام سوم دست پیدا کند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 50894

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50894/۲-شکست-پیاپی-نوجوانان-والیبالیست-قم-زنجان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir