شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : 50896
منبع : خبرگزاری مهر
دادستان قم:

واحد اخذ گزارشات مردمی در دادسرای عمومی و انقلاب قم تشکیل شد

قم نيوز : قم نیوز: دادستان قم از تشکیل واحد اخذ گزارشات مردمی در دادسرای عمومی و انقلاب قم خبر داد و گفت: مردم قم می‌توانند بدون واسطه گزارشات خود را به این مرکز ارائه دهند.
واحد اخذ گزارشات مردمی در دادسرای عمومی و انقلاب قم تشکیل شد
واحد اخذ گزارشات مردمی در دادسرای عمومی و انقلاب قم تشکیل شد

به گزارش قم نیوز، مهدی کاهه اظهار داشت: امنیت نعمت بسیار بزرگی است که خداوند به مردم ایران به خصوص مردم شهید پرور قم هدیه داده است و این امنیت زمانی به اوج خود می‌رسد که هر شهروند در آن نقش داشته باشد.

وی اضافه کرد: از همین رو واحد اخذ گزارشات مردمی در دادسرای عمومی و انقلاب قم تشکیل شده است تا شهروندان عزیز بتوانند بدون واسطه گزارشات خود را ارائه دهند که تاکنون در زمینه‌های مختلفی از جمله دستگیری اراذل و اوباش، پاکسازی پاتوق‌ها، رسیدگی به گزارشات خانواده‌های آبرومند و... اقدامات جدی انجام شده است.

دادستان قم بیان داشت: شهروندان عزیز می‌توانند در ساعات اداری به واحد اخد گزارشات مردمی در دادسرای عمومی و انقلاب مراجه و گزارشات خود را ارائه تا بعد از بررسی و درستی آن به سرعت اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی ادامه داد: همچنین اهالی منطقه پردیسان به دادسرای پردیسان و اهالی منطقه جمکران به دادسرای جمکران نیز می‌توانند مراجعه کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch-6nm.23nvwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما