کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با برگزاری مسابقات کراس کانتری و تایم تریل؛

فصل جدید لیگ دوچرخه سواری استان قم آغاز شد

خبرگزاری مهر , 24 تير 1396 ساعت 22:22

قم نیوز: فصل جدید رقابت‌های لیگ دوچرخه سواری استان قم با برگزاری مسابقات کراس کانتری و تایم تریل انفرادی آغاز شد.



به گزارش قم نیوز، نخستین مرحله از فصل جدید لیگ دوچرخه سواری استان قم با برگزاری مسابقه کراس کانتری استقامت کوهستان در پیست کوه دو برادران قم در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

در این رقابت‌ها در بخش بزرگسالان فراز شکری از تیم جاینت الف به مقام قهرمانی رسید و ۲ شرکت کننده دیگر تیم جاینت الف شامل سجاد طاهری و ناصر شهبازی توانستند عناوین دوم و سوم این بخش را به دست بیاورند.

در همین مسابقات و در رده سنی جوانان، سید حجت محتشم از تیم غرب تهران به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و محمدرضا عراقی از تیم جاینت الف دوم شد و محمد یاسین چاوشی از تیم همرکابان الف صاحب سکوی سوم شد.

مرحله اول از مسابقات دوچرخه سواری تایم تریل انفرادی کورسی لیگ استان قم نیز در بوستان غدیر برگزار شد که در رده سنی جوانان عارف زارع از تیم جاینت «ب» قهرمان شد و محمد مهدی شمس از تیم جاینت «الف» و علی جانقلی از تیم منظریه در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین در رده سنی بزرگسالان سجاد طاهری از تیم جاینت «الف» بهترین حد نصاب را به دست آورد و اول شد و علی ایران منش از تیم همرکابان «الف» و مسعود کریمی ازتیم همرکابان «ب» حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

همچنین در مسابقه تایم تریل تیمی کوهستان تیم جاینت الف «با ترکیب فراز شکری، سجاد طاهری و محمد مهدی شمس قهرمان شد و تیم جاینت ب «با ترکیب ناصر شهبازی، کیوان اسکندرپور و عرفان زارع دوم و تیم هم رکابان الف «با ترکیب محمد یاسین چاوشی، علی ایرانمنش، میثم صدیقی و - دانیال مهرورز سوم شدند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 50897

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50897/فصل-جدید-لیگ-دوچرخه-سواری-استان-قم-آغاز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir