يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : 50904
منبع : خبرگزاری فارس
نایب‌رئیس هیأت‌ ژیمناستیک استان قم خبر داد

2 عنوان تیمی ژیمناستیک‌کاران قم از مسابقات دختران کشور

قم نيوز : قم نیوز: نایب‌رئیس هیأت‌ ژیمناستیک استان قم از موفقیت تیم اعزامی قم در کسب دو عنوان تیمی از پیکارهای قهرمانی دختران کشور خبر داد.
2 عنوان تیمی ژیمناستیک‌کاران قم از مسابقات دختران کشور
به گزارش قم نیوز، بتول‌السادات رفیعی‌پور در قم، اظهار کرد: حاصل تلاش و تمرینات بسیار خوبی که دختران ژیمناستیک‌کار قم برای کسب آمادگی لازم برای حضور در مسابقات لیگ کشور داشتند، خوشبختانه کسب دو عنوان در دو رده سنی این پیکارها بود.

وی ادامه داد: در واقع نخستین رقابت‌ کشوری سال جاری که ژیمناستیک‌کاران استان قم به آن اعزام شدند، مسابقات لیگ این رشته در بخش دختران بود که تیم قم بعد از رقابت دوستانه و تدارکاتی با تیم ساوه و انجام چند مرحله تمرینات آماده‌سازی راهی این پیکارها شد.

نایب‌رئیس هیأت‌ ژیمناستیک استان قم با اشاره به مقام‌های کسب شده توسط دختران قم، خاطرنشان کرد: کسب مقام سوم تیمی از مسابقات رده سنی 8 و 9 سال نخستین موفقیتی است که آن را به ورزشکاران و مربیان فعال در هیأت‌ و این رشته ورزشی موفق تبریک می‌گویم و امیدوارم که همچنان تداوم داشته باشد.

وی همچنین از کسب مقام دوم تیمی این رقابت‌ها با درخشش دختران ژیمناستیک‌کار قم خبر داد و افزود: در مسابقات ژیمناستیک لیگ دختران کشور عنوان نایب‌قهرمانی رده سنی  10 و 11 سال نصیب تیم قم شد که این موفقیت نتیجه تلاش ورزشکاران و دانش و کار دلسوزانه مربیان هیأت‌ ژیمناستیک است.

رفیعی‌پور با اشاره به کسب دو مدال طلا و هشت مدال برنز بخش تیمی مسابقات لیگ دختران کشور در دسته برتر، ابراز کرد: برای روز سی‌ام تیر ماه مسابقه بین باشگاهی شهری توسط هیأت‌ ژیمناستیک در بخش بانوان برنامه‌ریزی شده و برای این منظور از تمام باشگاه‌های فعال این رشته دعوت شده است.

وی در پایان اظهار کرد: روزهای فرد هفته چهار تمرین تیم ایروبیک ژیمناستیک آغاز شده و از نوگلان علاقمند رده سنی 10 تا 14 سال دعوت می‌شود چنانچه از شرایط خوب بدنی برخوردار هستند و نیم وارو به بالا و پا باز 180 درجه دارند برای تست به خانه ژیمناستیم مراجعه کنند تا تیمی آماده به مسابقات کشوری ایروبیک ژیمناستیک اعزام شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchkwnm.23nvvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما