يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 50905
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌ تکواندو استان قم خبر داد

رقابت پسران و مردان پومسه‌رو قم برای قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت‌ تکواندو استان قم گفت: تیمی متشکل از چهره‌های مستعد و آینده‌دار در کنار نفرات با تجربه و مدال‌آور راهی رقابت‌های پومسه قهرمانی کشور شد.
رقابت پسران و مردان پومسه‌رو قم برای قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز، هاشم آقایی در قم، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تکواندو از روز یکشنبه 25 تیر ماه شاهد برگزاری رقابت‌های پومسه قهرمانی کشور در هر دو بخش مردان و بانوان به میزبانی هیات تکواندو استان همدان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در واقع این دوازدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی کشور در بخش مردان است که از روز یکشنبه به مدت دو روز و با حضور 341 پومسه‌رو از 26 استان برگزار می‌شود و پومسه‌روهای قم نیز بعد از انجام تمرینات و سپری کردن اردوی آماده‌سازی راهی این رقابت‌ها شده‌اند.

دبیر هیأت‌ تکواندو استان قم افزود: این رقابت‌ها در بخش بانوان نیز روزهای 27 و 28 تیر ماه با حضور 320 تکواندوکار از 27 استان برگزار خواهد شد و تیم بانوان قم نیز در گروه‌‌های سنی مختلف نفرات خود را شناخته و روز دوشنبه راهی این مسابقات در همدان می‌شود.

وی ابراز کرد: این دوره از مسابقات در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می‌شود و در بخش انفرادی رده های سنی کمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال، 31 تا 40 سال، 41 تا 50 سال، 51 تا 60 سال و بالای 61 سال به میدان خواهند رفت.

آقایی با بیان اینکه مسابقات این دوره در بخش تیمی سه نفره، رده سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال برگزار می‌شود، افزود: در بخش پومسه ابداعی یا انفرادی نیز تکواندوکاران رده‌های سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال به رقابت می‌پردازند.

وی عنوان کرد: در بخش تیمی برای قم محمدمهدی والی، علیرضا حسنی، محمدرضا تمیمی، پوریا بابایی، ابوالفضل عبداللهی، سیدعباس رفیعی و محمدصادق باقرشیخی به میدان می‌روند، ضمن اینکه در در رده زیر ١٤سال سیدامیراحسان شمسی‌نیا، امیرحسین غفاری و امیررضا صادقی عضو تیم قم هستند.

آقایی افزود: در بخش تیمی ١٥تا ١٧ سال محمدرضا تمیمی، متین فردوسیان‌مقدم و سیدمحمدجواد نوری، تیمی ١٨ تا ٣٠ پوریا بابایی، محمدصادق عبداللهی‌پور و محمد ملاصادقی و تیمی بالای ٣١ سال ابوالفضل عبداللهی، سیدعباس رفیعی و هاشم آقایی عضویت دارند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciw3aw.t1auu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما