يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 50907
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ دوچرخه‌سواری استان قم:

برترین‌ رکاب‌زنان مرحله نخست لیگ کوهستان در قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ دوچرخه‌سواری استان قم از مشخص شدن نفرات برتر رقابت‌های رشته تایم‌تریل انفرادی و استقامت مرحله نخست لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان باشگاه‌های قم در سال 96 خبر داد.
برترین‌ رکاب‌زنان مرحله نخست لیگ کوهستان در قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، محمدکاظم حججی در قم، اظهار کرد: رکاب‌زنان شرکت کننده در رشته کوهستان لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های قم برای کسب عناوین برتر بخش تیمی تایم‌تریل، مصافی نزدیک و تماشایی با یکدیگر داشتند و سرانجام تیم جاینت قهرمان شد.

وی افزود: ترکیب تیم‌های حاضر در پیکارهای لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های قم از چهار رکاب‌زن رشته کوهستان و یک دوچرخه‌سوار رشته کورسی تشکیل شده، ضمن اینکه امکان افزایش نفرات تیم نیز پیش‌بینی شده با این تفاوت که امتیاز تیمی فقط به چهار رکاب‌زن شرکت کننده در تایم‌تریل تیمی تعلق می‌گیرد.

رئیس هیأت‌ دوچرخه‌سواری استان قم با بیان اینکه هر تیم باید دو رکاب‌زن رده سنی جوانان نیز در ترکیب خود داشته باشد، اضافه کرد: با توجه به آیین‌نامه‌ مسابقات، مربی و سرپرست هر تیم نیز می‌تواند عضو همان تیم باشد اما هر تیم باید الزاما یک مربی رسمی فدراسیون در تیم خود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: البته امتیازات به شکل انفرادی به نفرات اول تا سی‌ام طبق امتیازدهی فدراسیون تعلق می‌گیرد و نفرات اول تا سوم به ترتیب 100 امتیاز، 85 امتیاز و 75 امتیاز دریافت خواهند کرد، ضمن اینکه امتیازات ورزشکاران رده سنی جوانان به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد.

حججی با بیان اینکه مسابقه تایم‌تریل تیمی کوهستان از مرحله نخست لیگ سال 1396 لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های استان قم در بوستان تفریحی ورزشی غدیر قم و در دو رده سنی برگزار شد، عنوان کرد: در پایان این لیگ تیم جاینت (الف) با ترکیب فراز شکری، سجاد طاهری و محمدمهدی شمس قهرمان شد.

وی اضافه کرد: تیم دوچرخه‌سواری کوهستان جاینت (ب) نیز با ترکیب ناصر شهبازی، کیوان اسکندرپور و عرفان زارع عنوان دوم تیمی را کسب کرد و تیم هم‌رکابان (الف) با ترکیب محمدیاسین چاوشی، علی ایران‌منش، میثم صدیقی و دانیال مهرورز مقام سوم تایم‌تریل تیمی کوهستان را به دست آورد، در حالی که این مرحله با رقابت 6 تیم برگزار شد.

رئیس هیأت‌ دوچرخه‌سواری استان قم به برترین‌های مسابقه کراس‌کانتری یا استقامت مرحله نخست لیگ دوچرخه‌سواری قم نیز اشاره و بیان کرد: این مرحله در پیست دو برادران قم قم برگزار شد و در رده بزرگسالان فراز شکری، سجاد طاهری و ناصر شهبازی همگی از تیم جاینت (الف) اول تا سوم شدند و در رده جوانان سیدحجت محتشم از تیم غرب تهران، محمدرضا عراقی از تیم جاینت (الف) به همراه محمدیاسین چاوشی از تیم همرکابان (الف) رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdca0onm.49nww15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما